hvor meget havde i taget på i 9. uge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.233 visninger
17 svar
2 synes godt om
13. august 2013

Anonym trådstarter

Kender i en god vægttabel, som viser hvor meget man gerne skal tage på igennem graviditeteten og hvornår?

Hvor meget havde i taget på i uge 9?

Jeg er anonym, da vi har bestemt at fortælle alle det når jeg rammer de 12 uger.

Ha en super dag alle sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Kender i en god vægttabel, som viser hvor meget man gerne skal tage på igennem graviditeteten og hvornår?

Jeg er anonym, da vi har bestemt at fortælle alle det når jeg rammer de 12 uger.

Jeg tog ikke på før jeg var næsten halvvejs, endte med at tage lidt over 16 kg på. 

Jeg brugte den her:  http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm

Anmeld

13. august 2013

Menne

Jeg tog det 1. kg på omkring uge 9.. Nu hvor jeg er 24+4 har jeg taget 6 kg på. Kender desværre ikke nogen tabel. Tror det er meget individuelt.

Anmeld

13. august 2013

Menne

Jeg tog det 1. kg på omkring uge 9.. Nu hvor jeg er 24+4 har jeg taget 6 kg på. Kender desværre ikke nogen tabel. Tror det er meget individuelt.

Anmeld

13. august 2013

lycly

Jeg havde ikke taget noget på ved første graviditet i 9. uge. Da jeg var 20 uger henne havde jeg tabt mig 5 kg pga kvalme og opkast.

Ved anden graviditet havde jeg tabt mig meget og meget hurtigt lige inden jeg blev gravid så de kg tog jeg hurtigt på igen. Men ellers begyndte vægten også først at stige omkring uge 20.

Men jeg er så også begge gange kun endt med henholdsvis +5 og +8 kg ved termin

Anmeld

13. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg havde taget 1,5 kg på men er meget forskelligt. tror ikke helt man kan regne med vægttabeller da man vokser forskelligt 

Anmeld

13. august 2013

Eliza

Frem til ca uge 22 havde jeg tabt 4 kg

Anmeld

13. august 2013

Benjamins'mor

Jeg havde tabt 2 kg.

Anmeld

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

minus 2 kg her.. :-)

Anmeld

13. august 2013

ms86

Jeg tror det er meget individuelt hvor meget og hvornår man tager på. I min første graviditet havde jeg taget 5 kg på i 9. uge og her anden gang ca. 4 kg i 9. uge.. I min første graviditet tog jeg 12 kg på i alt, og her anden gang er jeg halvvejs og + 8 kg. pt. Men jeg er åbenbart sådan én der tager meget på i starten og så ikke så meget senere hen..
Men jeg har heller ikke lidt af opkast mm. - har til gengæld som om jeg har "tømmermænd" og er MEGA sulten de første 12 uger så det har jo nok også en betydning

Jeg synes ikke du skal bekymre dig så meget om, om du følger en særlig kurve, for tror ikke sådan en eksisterer..

Pøj pøj med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.