Søskende kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

VNB

Mette. skriver:

Ja, meget gerne. Ikke lige nu grundet jeg meget snart er færdiguddannet, men indenfor et par år. Han står dog fast på sin beslutning. Det er lidt svært at acceptere og vores datter elsker bare andre børn. Det udtryk børn har når de ser andre børn er simpelthen fantastisk. De kan bare kommunikere på en måde vi voksne ikke forstår. 

jeg kan sagtens forstå dig... jeg ville godt nok blive ked hvis min mand sagde sådan 

hvad er hans begrundelse? (hvis jeg må spørge? 

og ja du har helt ret, børn har bare et eller andet sammen... uanset om de er søskende eller ej. De læser hinanden på en anden måde og er tit meget mere ligetil en os voksne! Måsker er det fordi de ingen fordomme har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Mette.

VNB skriver:

jeg kan sagtens forstå dig... jeg ville godt nok blive ked hvis min mand sagde sådan 

hvad er hans begrundelse? (hvis jeg må spørge? 

og ja du har helt ret, børn har bare et eller andet sammen... uanset om de er søskende eller ej. De læser hinanden på en anden måde og er tit meget mere ligetil en os voksne! Måsker er det fordi de ingen fordomme har 

Han synes det har været en meget stor omvæltning i vores liv også har han svært ved at rumme støj og lignende som jo følger med i ret store mængder med små børn i huset. Det er rigtig svært når msn ikke har de samme ønsker med hensyn til børn.

jeg tror du har helt ret i det er deres åbenhed og ingen fordomme der gør de bare har noget sammen. de er bare skønne og helt vildt ærlige. - også elsker jeg virkelig børnelogik, min datter kommer med de mest fantastiske guldkorn for tiden.

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Hvor er de skønne hvor langt er der imellem dem

Anmeld

12. august 2013

AnthonsMor

VNB skriver:

årh 1000 tak! 

den mindste er lige fyldt 7 mdr her for 1 uge siden. Så nu har han endelig nået en alder hvor han rigtigt kan lege med! Det har storebror ventet lææææænge på 

Det forstår jeg godt! Jamen dog som tiden går! Synes lige det var igår jeg læste om at du gik og ventede på baby!

Men selvfølgelig, det er også allerede 5 måneder siden snart, at jeg fødte Anthon! Tiden FLYVER bare

Anmeld

12. august 2013

Mother-love

VNB skriver:

Vil gerne lige vise jer et billede af mine skønne unger!

De er hinandens bedste venner, og hvad varmer et moderhjerte mere? 

Brothers by blood - friends by choice 

Hold nu op hvor er Viktor blevet stor
Super dejlige billeder. Glæder mig til den dag Isabella også bliver storesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.