Positivt indlæg, plus et ? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
3 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

Har valgt at være anonym da vores plan er vores indtil vi har fangst. 

Manden og jeg har idag besluttet at når jeg er færdig med mine p piller jeg har tilbage, ( har indtil D. 30/9)  så skal vi igang med projekt baby nr 2..... Vi har i forvejen en fantastisk datter på snart 1 år..  Så det bliver en perfekt alder at blive storesøster i... 

Med vores datter tog det 1 år at blive gravid, men denne gang håber vi det går lidt hurtigere.... 

Men denne gang har jeg tænkt mig at overraske manden når jeg ved jeg er gravid, men hvordan skal jeg gøre? 

Og hvordan skal vi fortælle familie/venner det? (De skal først ha det afvide efter nf scanning...) 

tak fordi du læste med ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Manden og jeg har idag besluttet at når jeg er færdig med mine p piller jeg har tilbage, ( har indtil D. 30/9)  så skal vi igang med projekt baby nr 2..... Vi har i forvejen en fantastisk datter på snart 1 år..  Så det bliver en perfekt alder at blive storesøster i... 

Med vores datter tog det 1 år at blive gravid, men denne gang håber vi det går lidt hurtigere.... 

Men denne gang har jeg tænkt mig at overraske manden når jeg ved jeg er gravid, men hvordan skal jeg gøre? 

Og hvordan skal vi fortælle familie/venner det? (De skal først ha det afvide efter nf scanning...) 

Anmeld

12. august 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Dejligt med PB-start
Der er mange gode måder at fortælle det på
Jeg fortalte kæresten det da han kom hjem fra arbejde ved at lave en "rebus" af tegninger der tilsammen stavede "BABY". Det var udenpå en konvolut med babyolie inden, så hvis han ikke kunne gætte det, var der et hint....
Jeg lagde konvolutten så han så den når han kom ind, og stod så og kiggede på ham indtil han fandt ud af det.
Det var rigtig fedt at se hans ansigtsudtryk da det gik op for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.