normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Er det normalt at få jag og stikkende i underlivet når man går og sidder ned hele tiden og føler baby er ved at falde ud af en. Synes det tit det føles som om der er noget som er ved at komme ud af mig og virkelig ubehageligt når man går ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor langt er du?? Tror mange oplever det sidste i graviditeten, når baby borde hovedet fast i bæknet. Vh stine

Anmeld

12. august 2013

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Hvor langt er du?? Tror mange oplever det sidste i graviditeten, når baby borde hovedet fast i bæknet. Vh stine

Når ja glemte og skrive jeg er 33+4,

Anmeld

12. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MiichellaMalou skriver:

Når ja glemte og skrive jeg er 33+4,

Så tror jeg det er meget normalt! Men er du i tvivl, kontakter du lægen i morgen. Men sådan en periode havde jeg også med alberte lige deromkring. Vh stine

Anmeld

12. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

Er det normalt at få jag og stikkende i underlivet når man går og sidder ned hele tiden og føler baby er ved at falde ud af en. Synes det tit det føles som om der er noget som er ved at komme ud af mig og virkelig ubehageligt når man går ude

Lyder lidt ligesom mig og jeg er 34+1 tror det er baby der borer hovedet ned i bækkenet.. Jeg føler et konstant tryg på skambenet og der er aller værst når jeg står op...

Anmeld

12. august 2013

Benjamins'mor

Sådan har jeg det også. Samt maven tynger så meget at det gør ondt pg føler hele tiden baby er ved at falde ud. E 32+0 om 8 min, så tror det meget normalt

Anmeld

12. august 2013

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Så tror jeg det er meget normalt! Men er du i tvivl, kontakter du lægen i morgen. Men sådan en periode havde jeg også med alberte lige deromkring. Vh stine

Skal også have ringet med hensyn til det sidste llæebesøg.

Anmeld

12. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Lyder lidt ligesom mig og jeg er 34+1 tror det er baby der borer hovedet ned i bækkenet.. Jeg føler et konstant tryg på skambenet og der er aller værst når jeg står op...

Sådan har jeg det nemlig ved bare ikke om det normalt når det er første gang. Men ved han ligger langt nede det har han gjort hele graviditeten men det først nu her jeg begynder og føle at han er ved at falde ud

Anmeld

12. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Sådan har jeg det også. Samt maven tynger så meget at det gør ondt pg føler hele tiden baby er ved at falde ud. E 32+0 om 8 min, så tror det meget normalt

Tænker også at om lidt så er han i mine bukser. Virkelig ubehageligt at være ude og gå. Og man så får de jag og stikken i underlivet.

Anmeld

13. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

Sådan har jeg det nemlig ved bare ikke om det normalt når det er første gang. Men ved han ligger langt nede det har han gjort hele graviditeten men det først nu her jeg begynder og føle at han er ved at falde ud

Det er helt normalt kan huske det fra min første graviditet.. Men tror det bliver forstærket af at man har bækkenløsning for jeg kan ikke huske jeg havde så ondt sidst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.