Ahhhhh tusind tak søde piger, alle de lykkeønskninger, selv om jeg bare ikke har været nærværende...og Christ søde IVF, hvor har du dog de skønne billede fra, lol...det kan jeg slet ikke mindes, hæ hæ, men kors der er løbet meget vand gennem åen siden da...De billeder jeg fik i går fortæller nu om en helt ny æra! Sikke dog en forandring!
Nå en opdatering fra fødselsdagen, som i og for sig blev reddet op til flere gange, lol!
Tif har bare haft den ondeste dårlige mave, virkelig tynd mave, og en enkelt omgáng opkast...lig ind til i går aftes!
Solen skinnede jo fra morgenstunden, og klokken 6 gik vi ind for at fejre pigebarnet med pakker, historien er at p.g.a. hendes dårlige mave sov hun først til midnat dagen i forvejen, men tidligt op skulle hun jo lige som, efter som farmand gerne ville være med til at pakke gaver op!
Da så pigebarnet begynder at få øjne og vi viser hende pakker, vender hun sig bare rundt og siger NAJ! DOVE...Hun gad sgu ikke...hun ville sove den dumme unge.
Well, vi fik livi i hende, og gaver fik hun også, og så ud til morgen bordet, med nutella, og rundstykker. (lækker føde når man har dårlig mave)!!!
Så bagte vi lyserøde boller (Tak IVF), og vi fik lavet lagkagen færdig, og fik dækket det flotteste bord op ude under vores halvtag...flaget røg til tops i flagstangen, og alt var skønt...jeg var virkelig overskuds-mommy, og fik lavet perlekæder med pigebarnet, og vi hyggede!
Så var det jo lige, at Vor Herre mente festen skulle ha en ende...så han sendte lige en kaskade at Tsunamilignende uvejr ned over os, og hele fødselsdagsbordet skyllede væk, under bordene lå der nok 6-7 CM vand, eftersom vores gård er lavet lidt efter noget Storm P ville elske.
Ja så Kasper og jeg måtte i gang med koste, og feje alt det her vand væk...vi fik dækket bord på ny, rene servietter, og så kørte vi igen...
Michael kom fra job, og første hold gæster ankom, der blev givet gaver, der blev spist, og vi hyggede, og madammen blæste selv hendes lys ud på lagkagen..jo jo det var hyggeligt, varmt og dejligt.
Ja så mente Vor Herre at han igen ville lege med, og atter engang åbnede han for sluserne, bordet blev hurtigt ryddet og festen sluttede i vores køkken, under en stille kop kaffe.
Så fik jeg lige ordnet vasketøj, opvask, og fik fjernet det værste, bordene røg på plads, og Så var der bare at vente på hold nummer to.
De ankom så lidt sent, men vejret var fint, så vi tog chancen og gik i gården igen...ja og det var så her det gik skævt, for alt det som Tif havde spist i løbet af dagen, det afleverede hun lige tilbage i skødet på min veninde "Moster 2", der var jordbær, slik, cacao, lyserøde boller, chokolade, ja alt hvad en fødselsdag bør indeholde af gode sager, røg retur i skødet på Moster.
Hvor herre mente så igen vi manglede lidt pep til festen, så for tredie gang åbnede han sluserne, og vi rendte rundt med bordet nede i gården, og var helt rundt på gulvet.
Efter Tif havde fået skiftet tøj hele 6 gange i løbet af dagen, så røg hun altså i hendes seng, og der ligger hun såment endnu...Shit for en dag..
Men alt i alt en rigtig hyggelig dag, både for hende og vi andre.
I dag bliver Farfar 70, så vi fortsætter da lige til fødselsdag i aften

som om min mave ikke er ved at have fået nok!!!!
tak for alle hilsnerne piger!
Og PS/ sødeste Viola, også tillykke til dig!