Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Håber de finder en løsning og at det bliver bedre med din lmh..
Håber de finder en løsning og at det bliver bedre med din lmh..
håber jeg godt nok også... de må altså gerne lige blive derinde i et par uger eller 12 endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bettina90 skriver: Spændende Men kommer man til 2. jordmoder besøg tidligere når det er med tvillinger? For jeg skal først i oktober Og vi har jo termin næsten samtidig
Spændende Men kommer man til 2. jordmoder besøg tidligere når det er med tvillinger? For jeg skal først i oktober Og vi har jo termin næsten samtidig
ved tvillinger det eneste der faktisk ikke er afsat ekstra til ens egen læge, både jordmoder og scanning er der mere af
ønskebarn74 skriver: Ja, jeg skal derud ret tit også til scanning.. da der er diabetes i familien og jeg selv har pcos har jeg stor risiko for at få svangerskabsdiabetes.. Jeg har forhøjet blodtryk, hvilket kan give svangerskabsforgiftning.. Jeg har en rimelig høj bmi og så er der tvillinger.. Desuden har jeg bækkenløsning og mange plukveer, så de betragter det som en høj risiko graviditet og jeg skal til MANGE tjek ved svangreambulatoriet på ouh og scanninger.. Heldigvis går det over alt forventning og både jeg og bøllerne får megen ros..
Ja, jeg skal derud ret tit også til scanning.. da der er diabetes i familien og jeg selv har pcos har jeg stor risiko for at få svangerskabsdiabetes.. Jeg har forhøjet blodtryk, hvilket kan give svangerskabsforgiftning.. Jeg har en rimelig høj bmi og så er der tvillinger.. Desuden har jeg bækkenløsning og mange plukveer, så de betragter det som en høj risiko graviditet og jeg skal til MANGE tjek ved svangreambulatoriet på ouh og scanninger.. Heldigvis går det over alt forventning og både jeg og bøllerne får megen ros..
Ah ja okay
for at alt går som det skal Men er jeg også sikker på det gør
DianaRJS skriver: ved tvillinger det eneste der faktisk ikke er afsat ekstra til ens egen læge, både jordmoder og scanning er der mere af
Det må nu være meget rart. Synes allerede det er stramt at jeg ikke skal se min lille pige igen før om ca. 4,5 måned
Det bliver dejligt med en tur hos JM
Jeg er blevet både målt og fået lyttet hjertelyd hver gang jeg har været hos læge og JM, så mon ikke også de gør det hos dig?
ønskebarn74 skriver: Skal til jordemoder for 2. gang til morgen... Er så spændt på hvad der skal ske...
Skal til jordemoder for 2. gang til morgen...
Er så spændt på hvad der skal ske...
Jeg har været til 2. jordemoder besøg idag. Fik lov til at høre hjertet ellers var det bare snak, snak og lidt mere snak
Hun sagde at det førsst var næste gang der virkelig skete noget, men indtil videre kan de ikke gøre så meget
Det skal jeg så.. Hver 4. uge..
det forstår jeg godt du er spændt på det er så forskelligt fra person til person, men hver gang jeg har haft jordmor hjemme, har de hver eneste gang lyttet til hjerte, målt blodtryk, målt maven , trykket på maven(altså vurderet hendes størrelse) og tjekket Urin ....
men god tur til jordmor Imorgen
MariaKyedDK skriver: det forstår jeg godt du er spændt på det er så forskelligt fra person til person, men hver gang jeg har haft jordmor hjemme, har de hver eneste gang lyttet til hjerte, målt blodtryk, målt maven , trykket på maven(altså vurderet hendes størrelse) og tjekket Urin .... men god tur til jordmor Imorgen
Tak.. Har været afsted igår.. Har lige lagt Update ind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128