Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal til jordemoder for 2. gang til morgen...
Er så spændt på hvad der skal ske...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Skal til jordemoder for 2. gang til morgen... Er så spændt på hvad der skal ske...
Leonora skriver: Det er også fantatisk - At få sludret om sine små ufødte guldklumper Knus fra mig
Det er også fantatisk - At få sludret om sine små ufødte guldklumper Knus fra mig
Jep.. Er så spændt på om hun måler maven og om jeg får lov at høre de små pus..
Knus
altså efter hvad jeg har kunent forstå på min bliver livmoderen målt og der bliver lyttet hjertet, ellers er det bare snak om hvordan det går men kan self. også være forskelligt fra sted til sted
men kan godt forstå du er spænt
jeg skal som sagt først afsted onsdag, men til læge i morgen, dog med sønnike men hvor de efter lm halsen er blevet for kort vil snakke ldit med mig om hvad sygehuset kan gøre og mtne de ligeså godt kunne tage det der, når nu jeg var der alligevel
Uh. dette kommet nok lidt sent, men da jeg var en aktiv bruger for et års tid siden, fulgte jeg dig. Jeg anede ikke at I nu endelig var blevet gravide, og så endda med tvilinger-
Så du får lige et forsinket KÆMPE tillykke med det! Hvor var det bare dejligt at læse
Kan godt forstå at du glæder dig til jordemoder. Det er altid så dejligt :-)
Spændende Men kommer man til 2. jordmoder besøg tidligere når det er med tvillinger? For jeg skal først i oktober Og vi har jo termin næsten samtidig
Bettina90 skriver: Spændende Men kommer man til 2. jordmoder besøg tidligere når det er med tvillinger? For jeg skal først i oktober Og vi har jo termin næsten samtidig
Ja, jeg skal derud ret tit også til scanning.. da der er diabetes i familien og jeg selv har pcos har jeg stor risiko for at få svangerskabsdiabetes.. Jeg har forhøjet blodtryk, hvilket kan give svangerskabsforgiftning.. Jeg har en rimelig høj bmi og så er der tvillinger.. Desuden har jeg bækkenløsning og mange plukveer, så de betragter det som en høj risiko graviditet og jeg skal til MANGE tjek ved svangreambulatoriet på ouh og scanninger.. Heldigvis går det over alt forventning og både jeg og bøllerne får megen ros..
MissChrista skriver: Uh. dette kommet nok lidt sent, men da jeg var en aktiv bruger for et års tid siden, fulgte jeg dig. Jeg anede ikke at I nu endelig var blevet gravide, og så endda med tvilinger- Så du får lige et forsinket KÆMPE tillykke med det! Hvor var det bare dejligt at læse Kan godt forstå at du glæder dig til jordemoder. Det er altid så dejligt :-)
1000 tak..
DianaRJS skriver: altså efter hvad jeg har kunent forstå på min bliver livmoderen målt og der bliver lyttet hjertet, ellers er det bare snak om hvordan det går men kan self. også være forskelligt fra sted til sted men kan godt forstå du er spænt jeg skal som sagt først afsted onsdag, men til læge i morgen, dog med sønnike men hvor de efter lm halsen er blevet for kort vil snakke ldit med mig om hvad sygehuset kan gøre og mtne de ligeså godt kunne tage det der, når nu jeg var der alligevel
Håber de finder en løsning og at det bliver bedre med din lmh..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128