Uuuuuuuhhh.. Er spændt... (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
23 svar
11 synes godt om
11. august 2013

ønskebørn74

Skal til jordemoder for 2. gang til morgen... 

Er så spændt på hvad der skal ske... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Det er også fantatisk -
At få sludret om sine små ufødte guldklumper

Knus fra mig

Anmeld

11. august 2013

ønskebørn74

Leonora skriver:

Det er også fantatisk -
At få sludret om sine små ufødte guldklumper

Knus fra mig

Jep.. Er så spændt på om hun måler maven og om jeg får lov at høre de små pus.. 

Knus 

Anmeld

11. august 2013

Hailiesmom11

ønskebarn74 skriver:

Kan jeg godt forstå du er..
Jeg blev desværre bare skuffet både med vores datter men også med vores søn denne gang..

Anmeld

11. august 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

altså efter hvad jeg har kunent forstå på min bliver livmoderen målt og der bliver lyttet hjertet, ellers er det bare snak om hvordan det går men kan self. også være forskelligt fra sted til sted

men kan godt forstå du er spænt

jeg skal som sagt først afsted onsdag, men til læge i morgen, dog med sønnike men hvor de efter lm halsen er blevet for kort vil snakke ldit med mig om hvad sygehuset kan gøre og mtne de ligeså godt kunne tage det der, når nu jeg var der alligevel

Anmeld

11. august 2013

Mor Christa

Uh. dette kommet nok lidt sent, men da jeg var en aktiv bruger for et års tid siden, fulgte jeg dig. Jeg anede ikke at I nu endelig var blevet gravide, og så endda med tvilinger-

Så du får lige et forsinket KÆMPE tillykke med det! Hvor var det bare dejligt at læse

Kan godt forstå at du glæder dig til jordemoder. Det er altid så dejligt :-) 

Anmeld

11. august 2013

Bettina90

ønskebarn74 skriver:

Spændende  Men kommer man til 2. jordmoder besøg tidligere når det er med tvillinger? For jeg skal først i oktober  Og vi har jo termin næsten samtidig

Anmeld

11. august 2013

ønskebørn74

Bettina90 skriver:

Spændende  Men kommer man til 2. jordmoder besøg tidligere når det er med tvillinger? For jeg skal først i oktober  Og vi har jo termin næsten samtidig

Ja, jeg skal derud  ret tit også til scanning.. da der er diabetes i familien og jeg selv har pcos har jeg stor risiko for at få svangerskabsdiabetes.. Jeg har forhøjet blodtryk, hvilket kan give svangerskabsforgiftning.. Jeg har en rimelig høj bmi og så er der tvillinger.. Desuden har jeg bækkenløsning og mange plukveer, så de betragter det som en høj risiko graviditet og jeg skal til MANGE tjek ved svangreambulatoriet på ouh og scanninger.. Heldigvis går det over alt forventning og både jeg og bøllerne får megen ros.. 

Anmeld

11. august 2013

ønskebørn74

MissChrista skriver:

Uh. dette kommet nok lidt sent, men da jeg var en aktiv bruger for et års tid siden, fulgte jeg dig. Jeg anede ikke at I nu endelig var blevet gravide, og så endda med tvilinger-

Så du får lige et forsinket KÆMPE tillykke med det! Hvor var det bare dejligt at læse

Kan godt forstå at du glæder dig til jordemoder. Det er altid så dejligt :-) 

1000 tak.. 

Anmeld

11. august 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

altså efter hvad jeg har kunent forstå på min bliver livmoderen målt og der bliver lyttet hjertet, ellers er det bare snak om hvordan det går men kan self. også være forskelligt fra sted til sted

men kan godt forstå du er spænt

jeg skal som sagt først afsted onsdag, men til læge i morgen, dog med sønnike men hvor de efter lm halsen er blevet for kort vil snakke ldit med mig om hvad sygehuset kan gøre og mtne de ligeså godt kunne tage det der, når nu jeg var der alligevel

Håber de finder en løsning og at det bliver bedre med din lmh.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.