er her os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har også testet positivt, vil bare ikke stå frem endnu, ( vi har mister 3 gange det sidste år og haft en 1 GUL)...

Men har Indtil videre termin 14.april 2014 ( har i forvejen en fra 10.april 10.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Matlau

Anonym skriver:

Jeg har også testet positivt, vil bare ikke stå frem endnu, ( vi har mister 3 gange det sidste år og haft en 1 GUL)...

Men har Indtil videre termin 14.april 2014 ( har i forvejen en fra 10.april 10.)

Hej,

Velkommen til. Kan godt forstå du er nervøs. har selv nistret 2 gange inden for det sidste år og er bare mega nervøs for at det sker igen. Jeg krydser fingre for at det lykkedes for dig denne gang. Jeg har valgt at få en lægehenvisning til en gynækolog så jeg kan blive scannet tidligt for at se om alt er som det skal være. Så jeg håber det kan give mig lidt mere ro og nyde det lidt mere.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Matlau skriver:

Hej,

Velkommen til. Kan godt forstå du er nervøs. har selv nistret 2 gange inden for det sidste år og er bare mega nervøs for at det sker igen. Jeg krydser fingre for at det lykkedes for dig denne gang. Jeg har valgt at få en lægehenvisning til en gynækolog så jeg kan blive scannet tidligt for at se om alt er som det skal være. Så jeg håber det kan give mig lidt mere ro og nyde det lidt mere.

Det bestemt ikk sjovt at gå og være nervøs, jeg har heldigvis min egen læge ( uddannet fødselslæge) som scanner mig i næste uge, men jeg har allerede så meget kvalme at jeg knap nok når ud af sengen inden jeg brækker mig

Men har svært ved at glæde mig til det endnu

Tillykke til dig forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.