Jeg er i uge 21, og fik igår foretaget en provokeret abort, fordi jeg i sidste uge fik at vide, at fosteret inde i maven ikke voksede som det skulle, og at det ikke ville kunne overleve inde i maven.
Siden denne voldsomme og tragiske besked har min mand og jeg naturligvis været ulykkelige, og heldigvis havde vi nogle dage til at samle os lidt, inden selve aborten fandt sted i går.
Selve aborten gik egentlig ok, men jeg sidder tilbage med en enorm tomhed og tristhed der slet ikke kan beskrives. Vores drømme er blevet revet fra os i løbet af få dage, og mit hjerte gør så ondt..
Jeg ved jo, at vi kan prøve igen og få en ny drømmebaby, men lige nu er alt bare så trist, og det er svært at finde gejsten frem.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at skrive sammen med en kvinde der har gennemgået lign. situation.. altså en der også har fået foretaget en abort fordi fosteret var sygt. Det ville være rart at kunne dele oplevelsen og tankerne omkring det hele med én, der ved præcis hvad jeg går igennem
Skriv gerne, hvis du er en af dem - og har lyst til at dele oplevelsen naturligvis.
KH
Anmeld