Jeg går stadig ledig og stort set gjort det siden jeg blev færdig uddannet pædagog i 2011 - har haft en barsel, men min dagpengeperiode synger efterhånden på sidste vers. Jeg har udvidet min søgning til at indbefattudgjorde man kan tage som ufaglært da jeg for det første er gigantisk træt af, at gå hjemme, men også fordi jeg are gerne vil igang og ud blandt mennesker - mit problem er bare, at det jo er pædagogfaget jeg brænder for. Det er det jeg føler jeg er god til og det er der jeg føler mig faglig stærkt. Men mine ansøgninger bliver siet fra gang på gang - og jeg aner ikke hvad jeg gør forkert. Vil bare SÅ gerne kaldes ind til nogle samtaler så jeg kan vise dem hvordan jeg er og skabe en dialog som man ikke kan via en skriftlig ansøgning. Mit problem er, at jeg bare ikke bliver kaldt til samtaler og det er frygtelig ked af
Synes egentlig mine ansøgninger gode, men der må jo mangle noget eller noget jeg skal beskrive bedre. Er simpelthen så deprimeret over det, det ødelægger mit humør hver gang vi snakker om Jobs og kæresten og jeg kan blive uvenner over det 
Er der evt nogle søde, dejlige og skønne pædagoger (eller studerende, eller andre der bare er hamrende gode til skriftlige ansøgninger) der kunne tænke sig at hjælpe med lidt feedback på en af mine ansøgninger? Jeg ville være evigt taknemmelig. 
Anmeld