Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er lidt billeder af mine stoltheder, føler mig som jordens heldigste kvinde at jeg er velsignet med så herligedrenge, kan ikke andet end være en meget lykkelig kvinde!
god søndag til jer alle!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandramor skriver: Kan godt forstå du føler dig heldig Sikke nogle lækre drenge du har dig der Har selv to smukke tøser og føler mig også som verdens heldigste kvinde
Kan godt forstå du føler dig heldig Sikke nogle lækre drenge du har dig der Har selv to smukke tøser og føler mig også som verdens heldigste kvinde
tusind tak, og jah de er lækre!
det forstår jeg godt du gør, og være mor er også bare det bedste!
Skøøne drenge du har ♥
mulle85 skriver: tusind tak, og jah de er lækre! det forstår jeg godt du gør, og være mor er også bare det bedste!
sandramor skriver: Kan bestemt ikke forestille mig at der findes noget større i verden end at være mor Hver dag er bare en gave selv når man engang imellem sidder om aftenen i sofaen og er heeeeelt smadret så elsker man det bare alligevel
Kan bestemt ikke forestille mig at der findes noget større i verden end at være mor Hver dag er bare en gave selv når man engang imellem sidder om aftenen i sofaen og er heeeeelt smadret så elsker man det bare alligevel
du har fuldstændig ret!
hvad lavede man dog før man fik børn? hihi
MorDk skriver: Skøøne drenge du har ♥
tusind tak skal du have, kan kun gi dig ret!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128