Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Er i den heldige situation at jeg venter barn nr 3 og som fødslen nærmere sig, går tankerne lige så stille i samme retning. Ingen fødsler er ens og der findes ingen regler, men vi i ikke godt fortælle om jeres forskellige fødsler?
for mit vedkommende var 2 fødsel en drømmefødsel på ca 6 timer fra start til slut, men har hørt at fødsel nr 3 typisk er en snyde fødsel
men fortæl fortæl
kh Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mele skriver: Hej Er i den heldige situation at jeg venter barn nr 3 og som fødslen nærmere sig, går tankerne lige så stille i samme retning. Ingen fødsler er ens og der findes ingen regler, men vi i ikke godt fortælle om jeres forskellige fødsler? for mit vedkommende var 2 fødsel en drømmefødsel på ca 6 timer fra start til slut, men har hørt at fødsel nr 3 typisk er en snyde fødsel men fortæl fortæl kh Mette
jeg følger lige med, selvom jeg dog venter nr 3 og 4
min første fødsel var en katastrofe, som endte i AKS, og min anden var også som din en drømme fødsel med vestart kl 7:30 og en lille Sebastian i armene kl 9:20 ;P
Jeg har lige gennemført min 3. fødsel for 1½ døgn siden. Og det var en drømmefødsel ligesom nr. 2 var det. Startede med veer kl. 18, og baby var ude kl. 22. Faktisk var denne fødsel lidt bedre end nr. 2, fordi jeg nu var forberedt på, hvor stærkt det kan gå. Ved fødsel nr. 2 var den hurtige fødsel noget overvældende for mig.
Til gengæld gik jeg over tiden (6 dage) denne gang - de to andre gange har jeg født på terminsdagen.
Min første fødsel (tvillinger) var en kompliceret fødsel som varede 16 timer fra første ve til tvilling B var ude. Tvilling A var livløs da han kom ud. De er født 7 uger for tidligt og vi var indlagt 21 dage efterfølgende.
Min 2. fødsel (en enkelt) var en drømmefødsel. Helt efter bogen.
Jeg er mor til 3
1 fødsel: Det gik stille og roligt,gjorde naturligvis ondt men jeg hvilede i migselv under det meste af forløbet Babys vægt: Ca 4000 gram
2 fødsel: Startede godt men befandt mig i et smertehelvede jeg ikke kunne kende fra min 1 fødsel. Jeg mistede kontrollen og hvilede ikke i migselv. Babys vægt: Ca 4100 gram
3 fødsel: OMG bedste oplevelse ever! Jeg hvilede i migselv under hele forløbet! Babys vægt ca 3000 gram
Min 3. fødselsberetning ligger herinde et sted
Havde en dejlig fødsel på ca 6 timer og slap uden nogle skrammer og følte bare, at det havde jeg da styr på. En pige på 55 cm og 4190 gr
Min nr 1 var normal , nr 2 gik hurtigt og var en drømmefødsel , nr 3 var forfærdelig og var nær endt i aks . Han var dog større end forventet , næsten 4,5 kg og kom ud med hånden først , nok derfor det blev så problematisk
Puha jeg skal også til at have nr. 3 og gruer for det
1 fødsel var et helvede fra start til slut.
2. var endnu værre
så ja er lidt panisk for nr 3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128