til jer som har født 3 eller flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.228 visninger
14 svar
2 synes godt om
11. august 2013

mele

Hej

Er i den heldige situation at jeg venter barn nr 3 og som fødslen nærmere sig, går tankerne lige så stille i samme retning. Ingen fødsler er ens og der findes ingen regler, men vi i ikke godt fortælle om jeres forskellige fødsler?

for mit vedkommende var 2 fødsel en drømmefødsel på ca 6 timer fra start til slut, men har hørt at fødsel nr 3 typisk er en snyde fødsel

men fortæl fortæl

kh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

DianaRJS

mele skriver:

Hej

Er i den heldige situation at jeg venter barn nr 3 og som fødslen nærmere sig, går tankerne lige så stille i samme retning. Ingen fødsler er ens og der findes ingen regler, men vi i ikke godt fortælle om jeres forskellige fødsler?

for mit vedkommende var 2 fødsel en drømmefødsel på ca 6 timer fra start til slut, men har hørt at fødsel nr 3 typisk er en snyde fødsel

men fortæl fortæl

kh Mette

jeg følger lige med, selvom jeg dog venter nr 3 og 4

min første fødsel var en katastrofe, som endte i AKS, og min anden var også som din en drømme fødsel med vestart kl 7:30 og en lille Sebastian i armene kl 9:20 ;P

Anmeld

11. august 2013

C-Dog

3 fødsel var nem, hurtig og ja den gjorde også mindre ondt, nok fordi man ligesom har lært de der teknikker med at lukke smerten ude og gispe

Anmeld

11. august 2013

Camillago

Jeg har lige gennemført min 3. fødsel for 1½ døgn siden. Og det var en drømmefødsel ligesom nr. 2 var det. Startede med veer kl. 18, og baby var ude kl. 22. Faktisk var denne fødsel lidt bedre end nr. 2, fordi jeg nu var forberedt på, hvor stærkt det kan gå. Ved fødsel nr. 2 var den hurtige fødsel noget overvældende for mig.

Til gengæld gik jeg over tiden (6 dage) denne gang - de to andre gange har jeg født på terminsdagen.

Anmeld

11. august 2013

Faith

Min første fødsel (tvillinger) var en kompliceret fødsel som varede 16 timer fra første ve til tvilling B var ude. Tvilling A var livløs da han kom ud. De er født 7 uger for tidligt og vi var indlagt 21 dage efterfølgende.

Min 2. fødsel (en enkelt) var en drømmefødsel. Helt efter bogen.

Anmeld

11. august 2013

KTP86

mele skriver:

Hej

men fortæl fortæl

kh Mette

Jeg er mor til 3

1 fødsel: Det gik stille og roligt,gjorde naturligvis ondt men jeg hvilede i migselv under det meste af forløbet  Babys vægt: Ca 4000 gram 

2 fødsel: Startede godt men befandt mig i et smertehelvede jeg ikke kunne kende fra min 1 fødsel. Jeg mistede kontrollen og hvilede ikke i migselv. Babys vægt: Ca 4100 gram 

3 fødsel: OMG bedste oplevelse ever!  Jeg hvilede i migselv under hele forløbet! Babys vægt ca 3000 gram 

Anmeld

11. august 2013

Rockertand

Nr. 1 var ca. 10 timer, stille og rolig, totalt overskud og tålelige smerter.
Nr. 2 var forfærdelig, vestorm, fødte på mindre end 1 time.
Nr. 3 var fantastisk, næsten ingen smerter indtil 9 cm åben, varede få timer.

Anmeld

11. august 2013

hekran

Min 3. fødselsberetning ligger herinde et sted  

Havde en dejlig fødsel på ca 6 timer og slap uden nogle skrammer og følte bare, at det havde jeg da styr på. En pige på 55 cm og 4190 gr

Anmeld

11. august 2013

Robin Hood.

Min nr 1 var normal , nr 2 gik hurtigt og var en drømmefødsel , nr 3 var forfærdelig og var nær endt i aks . Han var dog større end forventet , næsten 4,5 kg og kom ud med hånden først , nok derfor det blev så problematisk

Anmeld

11. august 2013

SjeBets

Puha jeg skal også til at have nr. 3 og gruer for det

1 fødsel var et helvede fra start til slut.

2. var endnu værre

så ja er lidt panisk for nr 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.