8+0 og bmi på 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Tillader mig lige at svare
hvor langt er du henne nu?? for det er nemlig noget med at hcg bliver mindre og mindre jo længere man kommer hen i graviditeten.
Plus at man vist ikke selv kan konstatere om der op eller ned gang i hcg ved hjemmetest da ens urin ikke altid er lige koncentreret.

Tror hvis jeg var dig ville jeg lade være med at teste, man bliver bare så nervøs hvis stregen ikke er lige så tydligere som tidligere. Måske en scanning ville berolige dig lidt
krydser for at alt er som det skal være derinde

hej. Ja mente nok det var noget med at hcg det falder, men er ikke helt klar over hvornår. Jeg er idag 8+5 ca. men synes bare det er længe jeg har fået svagt positive teste. Kunne være jeg skulle prøve med tidlig scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

BigHope13

crish89 skriver:

hej. Ja mente nok det var noget med at hcg det falder, men er ikke helt klar over hvornår. Jeg er idag 8+5 ca. men synes bare det er længe jeg har fået svagt positive teste. Kunne være jeg skulle prøve med tidlig scanning.

Det synes jeg helt klart du skulle prøve, tror slet ikke du skal tænke på hvad de forskellige test viser,
du har haft en positiv test, ergo du er gravid og hvis du ikke bløder eller har ondt må man gå ud fra at du stadig er gravid

hvis du tager en tidligt scanning og ser det flotteste lille hjerte slå er jeg sikker på at der kommer mere ro på

Anmeld

29. december 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Det synes jeg helt klart du skulle prøve, tror slet ikke du skal tænke på hvad de forskellige test viser,
du har haft en positiv test, ergo du er gravid og hvis du ikke bløder eller har ondt må man gå ud fra at du stadig er gravid

hvis du tager en tidligt scanning og ser det flotteste lille hjerte slå er jeg sikker på at der kommer mere ro på

hvor dejligt med lidt gode råd

jeps jeg har haft en del svagt positive teste, så tænker os der må være noget, men er bare lidt nervøs for at blive skuffet til scanning, hvis jeg tror alt for meget på det. Jeg har ingen mens, og ingen smerter, det kun lige ind imellem jeg kan mærke lidt mens smerter, men det kan jo være ligamensmerter.

tusind tak for hjælpen, jeg prøver at hvornår man kan få tid til scanning, ville bare være dejligt at se den lille´s hjerte slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.