8+0 og bmi på 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.482 visninger
12 svar
13 synes godt om
10. august 2013

Christina74

Blev skannnet for 4 dage siden og den sagde jeg er 8+5

Men vi fortsætter med at tro at jeg i dag er 8+0.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Mamalou

Christina74 skriver:

Mangler billede  

Men stort tillykke!

Vh. Louise

Anmeld

10. august 2013

Christina74

Mamalou skriver:

Mangler billede  

Men stort tillykke!

Vh. Louise

Det er der nu :-)

Anmeld

26. december 2013

crish89

Christina74 skriver:

Hej. Hvor lang tid gik der før du kunne se du var gravid på maven? Jeg har selv en bmi på 40 og er meget spændt på hvornår det kan ses, og om den lille nu bliver siddende

Jeg har taget en svagt positiv test da jeg var 3+5 og hver anden dag efterfølgende i 3 uger var de kun så man lige kunne ane stregen. Så håber den er der??
Er Idag 8+1

Anmeld

26. december 2013

Christina74

crish89 skriver:

Hej. Hvor lang tid gik der før du kunne se du var gravid på maven? Jeg har selv en bmi på 40 og er meget spændt på hvornår det kan ses, og om den lille nu bliver siddende

Jeg har taget en svagt positiv test da jeg var 3+5 og hver anden dag efterfølgende i 3 uger var de kun så man lige kunne ane stregen. Så håber den er der??
Er Idag 8+1

Den skal nok blive der :-) jeg har lagt billeder ind fra hver uge mangler dog de sidste 2 uger da jeg nu er 28+4. Har tsget billed hver uge fra start og med samme tøj på. Du kan finde alle på min profil under mavebilleder :-)

Og foresten tillykke :-)

Anmeld

27. december 2013

crish89

Christina74 skriver:

Den skal nok blive der :-) jeg har lagt billeder ind fra hver uge mangler dog de sidste 2 uger da jeg nu er 28+4. Har tsget billed hver uge fra start og med samme tøj på. Du kan finde alle på min profil under mavebilleder :-)

Og foresten tillykke :-)

Okay det lyder godt mange takker.. Vil lige ind og se dine billeder. Hvor dejligt du er så langt henne nu stort tillykke..

Tak, men tror du den er det selvom testene kun er svagt positive stadigvæk?

Anmeld

27. december 2013

Christina74

crish89 skriver:

Okay det lyder godt mange takker.. Vil lige ind og se dine billeder. Hvor dejligt du er så langt henne nu stort tillykke..

Tak, men tror du den er det selvom testene kun er svagt positive stadigvæk?

Den er jo ikke forsvundet :-) så ja jeg tror på det, du er vel bare en af dem hvor hcg nivoet ikke eksplodere :-)

Anmeld

27. december 2013

crish89

Christina74 skriver:

Den er jo ikke forsvundet :-) så ja jeg tror på det, du er vel bare en af dem hvor hcg nivoet ikke eksplodere :-)

Dejligt at hører så bevarer jeg håber lidt endnu..

Anmeld

29. december 2013

crish89

Ihh har testet negativ til morgen efter næste 6 uger med svagt pisitiv test. Ved ikke længere hvad jeg skal tro, synes maven er vokset og har stadig mens smerter og kvalme.. Kan der mon stadig være en lille derinde, havd tror du? Lægen siger godt nok at det kan være jeg er så langt henne hcg ik kan ses mere i urinen..

Anmeld

29. december 2013

BigHope13

crish89 skriver:

Ihh har testet negativ til morgen efter næste 6 uger med svagt pisitiv test. Ved ikke længere hvad jeg skal tro, synes maven er vokset og har stadig mens smerter og kvalme.. Kan der mon stadig være en lille derinde, havd tror du? Lægen siger godt nok at det kan være jeg er så langt henne hcg ik kan ses mere i urinen..

Tillader mig lige at svare
hvor langt er du henne nu?? for det er nemlig noget med at hcg bliver mindre og mindre jo længere man kommer hen i graviditeten.
Plus at man vist ikke selv kan konstatere om der op eller ned gang i hcg ved hjemmetest da ens urin ikke altid er lige koncentreret.

Tror hvis jeg var dig ville jeg lade være med at teste, man bliver bare så nervøs hvis stregen ikke er lige så tydligere som tidligere. Måske en scanning ville berolige dig lidt
krydser for at alt er som det skal være derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.