Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karla skriver: Hej piger Jeg oprettede en tråd for lidt tid siden om babyværelse. Manden fik ferie igår, og vi kunne simpelthen ikke vente længere så vi brugte hele eftermiddagen og aftenen igår og lidt af dagen i dag, og nu er vi stort set færdige Der mangler et par billeder, som jeg lige skal have malet, og så skal det sidste legetøj pakkes ud. Men ellers er grundlaget færdigt, og vil lige dele det med jer
Hej piger Jeg oprettede en tråd for lidt tid siden om babyværelse. Manden fik ferie igår, og vi kunne simpelthen ikke vente længere så vi brugte hele eftermiddagen og aftenen igår og lidt af dagen i dag, og nu er vi stort set færdige Der mangler et par billeder, som jeg lige skal have malet, og så skal det sidste legetøj pakkes ud. Men ellers er grundlaget færdigt, og vil lige dele det med jer
Så fint Hvor er den fed/flot den kommode
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Så fint Hvor er den fed/flot den kommode
Karla skriver: Tak Det er bare en gammel kommode vi havde, som jeg satte noget tapet på - så fik den lige lidt nyt liv
Tak Det er bare en gammel kommode vi havde, som jeg satte noget tapet på - så fik den lige lidt nyt liv
Oki fedt og en super god ide
Karla skriver: Tak Nej, vi ville ikke overfylde værelset. Hun får temmelig sikkert en del mere med tiden, og nu er der god plads til at få lidt mere ind Dem har jeg købt i bilka. Fandt dem på tilbud til 149 kr for 3 stk. de var også i sorte.
Tak Nej, vi ville ikke overfylde værelset. Hun får temmelig sikkert en del mere med tiden, og nu er der god plads til at få lidt mere ind Dem har jeg købt i bilka. Fandt dem på tilbud til 149 kr for 3 stk. de var også i sorte.
Super så må jeg holde øje med dem i Bilka..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128