Babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
13 svar
12 synes godt om
10. august 2013

Karla

Hej piger

Jeg oprettede en tråd for lidt tid siden om babyværelse. Manden fik ferie igår, og vi kunne simpelthen ikke vente længere så vi brugte hele eftermiddagen og aftenen igår og lidt af dagen i dag, og nu er vi stort set færdige
Der mangler et par billeder, som jeg lige skal have malet, og så skal det sidste legetøj pakkes ud. Men ellers er grundlaget færdigt, og vil lige dele det med jer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

A&F

Karla skriver:

Hej piger

Jeg oprettede en tråd for lidt tid siden om babyværelse. Manden fik ferie igår, og vi kunne simpelthen ikke vente længere så vi brugte hele eftermiddagen og aftenen igår og lidt af dagen i dag, og nu er vi stort set færdige
Der mangler et par billeder, som jeg lige skal have malet, og så skal det sidste legetøj pakkes ud. Men ellers er grundlaget færdigt, og vil lige dele det med jer

Det er super flot

Anmeld

10. august 2013

l.kjoeller

Karla skriver:

Hej piger

super fint

Anmeld

10. august 2013

Lukas&Liam<3

Ej hvor sjovt, den sang synger vi for Lukas hver aften. Er godt nok ved at være lidt træt af den. Men den er god

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

Virkelig fiiiiiiiiiiiint

Vh. Louise

Anmeld

10. august 2013

Alexander&Lærke

Super fint, og ikk or mange ting det kan jeg god lide på et værelse. De lyserøde kasser hvor er de købt sådan nogle vil jeg nemlig gerne have i sorte til vores stue? 

Anmeld

10. august 2013

Karla

A&F skriver:

Det er super flot

Tak

Anmeld

10. august 2013

Karla

l.kjoeller skriver:

super fint

Tak

Anmeld

10. august 2013

Karla

Mamalou skriver:

Virkelig fiiiiiiiiiiiint

Vh. Louise

Tak

Anmeld

10. august 2013

Karla

Alexander&Lærke skriver:

Super fint, og ikk or mange ting det kan jeg god lide på et værelse. De lyserøde kasser hvor er de købt sådan nogle vil jeg nemlig gerne have i sorte til vores stue? 

Tak
Nej, vi ville ikke overfylde værelset. Hun får temmelig sikkert en del mere med tiden, og nu er der god plads til at få lidt mere ind
Dem har jeg købt i bilka. Fandt dem på tilbud til 149 kr for 3 stk. de var også i sorte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.