Billeder af 2-års fødselarerne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

linemus

Øv mand! Hvorfor opfører de sig sådan? Nogle der ved noget om noget?

Hvordan gør du, BM? For jeg har kun set det ske for dig. Henter du dem på din computer vha. "Vælg billeder fra din computer"-knappen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

linemus

Her er mine 2 årige piger Der kommer lige to af Nanna, fordi jeg ikke kunne finde ét super billede. Bliver tit slået af, hvor store de er blevet, og det samme med storebror, der virkeligt er blevet stor på det sidste (tror 5 år må være en milepæl af en slags, for der sker virkeligt et skift). Må lige have fødselsdagsbilledet med også.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2009

ivfmarie

Åhhh men altså line!! Der hvor de går med hinanden i hånden.. ahrrmen

Anmeld

18. juli 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Åhhh men altså line!! Der hvor de går med hinanden i hånden.. ahrrmen

Ja, jeg er også helt solgt Det kan godt være, der er meget at se til med mange børn, men når de hjælper hinanden på den måde, så er det alt værd. Han passede virkeligt på hende (og gav mig en hånd fri). 

Anmeld

18. juli 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Hvordan gør du, BM? For jeg har kun set det ske for dig. Henter du dem på din computer vha. "Vælg billeder fra din computer"-knappen?

Nej!? Er der sådan en knap??

Jeg tager dem fra min hjemmeside på URL adressen og jeg forstår ingenting

Jeg har både prøvet med Explorer og Firefox, da jeg troede, det måske var et browser problem, men der er ingenting, der virker...

Anmeld

19. juli 2009

linemus

Nej!? Er der sådan en knap??

Jeg tager dem fra min hjemmeside på URL adressen og jeg forstår ingenting

Jeg har både prøvet med Explorer og Firefox, da jeg troede, det måske var et browser problem, men der er ingenting, der virker...

Ja, der er Når du opretter et indlæg, er den næsten lige nedenunder. En lang blå en. Så kan du vælge billeder direkte fra din computer, og du kan også markere flere på en gang.

Jeg forstår nu heller ikke, hvorfor de bliver mærkelige på den anden måde. Det burde de jo ikke.

Anmeld

19. juli 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Ja, der er Når du opretter et indlæg, er den næsten lige nedenunder. En lang blå en. Så kan du vælge billeder direkte fra din computer, og du kan også markere flere på en gang.

Jeg forstår nu heller ikke, hvorfor de bliver mærkelige på den anden måde. Det burde de jo ikke.

HA! Tusind tak. Hold da op en forberedende ammehjerne, der kunne overse den bjælke...

Håber jeg ikke glemmer det igen.

Knus B

Anmeld

19. juli 2009

Ny mor

Hold da op nogle lækre fødselsdagsunger   - og kager  vildt så kreative i er...........

Marius største gavehit var en Bruder traktor med frontlæsser.......

kh Birgitte

Anmeld

19. juli 2009

ivfmarie

Jeg sidder her med min moders computer, og døjer lidt med at oploade.. nu må vi se om det her hænger ved:

Malte, 2 år... Glad og våd!

Anmeld

19. juli 2009

Susan1978

og et rigtigt et fra dagen i dag hvor Emil er blevet fejret i stor stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.