Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cecilie 14 dage gammel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu kommer jeg godt nok ikke fra sjælland - men du er velkommen til at prøve at se på min hjemmeside www.CalaArt.dk - Jeg laver lidt af hvert.
Jeg kan også at finde på facebook: https://www.facebook.com/pages/Cala-Art-Stine-Arnholtz/28946465748?ref=ts&fref=ts
Marts<3 skriver: Little Angels by medine:-) Hun er jo for vild! Dog er jeg usikker på om det er på Sjælland hun opholder sig... Jeg skal sten sikkert gi hende et besøg næste gang jeg blir mor...
Little Angels by medine:-) Hun er jo for vild! Dog er jeg usikker på om det er på Sjælland hun opholder sig... Jeg skal sten sikkert gi hende et besøg næste gang jeg blir mor...
Hun har studie i Randers (Jylland)
Mini us skriver: Hej alle Er der nogen der kender en fotograf hvor de er gode til nyfødt fotografering på sjælland ..?? Gerne et sted med fede rekvisitter osv Taaak l
Hej alle
Er der nogen der kender en fotograf hvor de er gode til nyfødt fotografering på sjælland ..?? Gerne et sted med fede rekvisitter osv
Taaak l
Jeg er nyfødtfotograf på Sjælland med studie i Køge.
Min hjemmeside er www.malenemittag.dk og på facebook hedder jeg Malene Mittag photography
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128