Anbefal en nyfødt fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.408 visninger
15 svar
12 synes godt om
10. august 2013

Mini us

Hej alle

Er der nogen der kender en fotograf hvor de er gode til nyfødt fotografering på sjælland ..?? Gerne et sted med fede rekvisitter osv

Taaak l

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Dianabk

10. august 2013

Mini us

Dianabk skriver:

Op

Op?

Anmeld

10. august 2013

l.kjoeller

Mini us skriver:

Hej alle

Er der nogen der kender en fotograf hvor de er gode til nyfødt fotografering på sjælland ..?? Gerne et sted med fede rekvisitter osv

Taaak l

kan ikke anbefale da jeg bor i horsens men hvis du vil se mine til inspiration vil jeg meget gerne sende billeder ? så du kan gøre dig nogle tanker omkring hvad du ønsker

Anmeld

10. august 2013

Mini us

l.kjoeller skriver:

kan ikke anbefale da jeg bor i horsens men hvis du vil se mine til inspiration vil jeg meget gerne sende billeder ? så du kan gøre dig nogle tanker omkring hvad du ønsker

Ej hvor sødt af dig.. det vil jeg rigtig gerne

Anmeld

10. august 2013

Juliekp

Hej alle

Taaak l

Kan helt klart anbefale Anette Damgaard, hun holder til i Bagsværd

Har selv fået taget billeder hos hende og hun er SÅ dygtig og der er simpelthen så hyggeligt hos hende. 

Det her billede er fra min datters 3 mdr fotografering

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2013

Mini us

Juliekp skriver:

Kan helt klart anbefale Anette Damgaard, hun holder til i Bagsværd

Har selv fået taget billeder hos hende og hun er SÅ dygtig og der er simpelthen så hyggeligt hos hende. 

Det her billede er fra min datters 3 mdr fotografering

Åååh en smuk lille prinsesse er det hende fra blitz foto..?? Hende har vi nemlig kigget på men kan bare ikk finde pris på hende hjemmeside.. men tusinde tak for svar

Anmeld

10. august 2013

Juliekp

Åååh en smuk lille prinsesse er det hende fra blitz foto..?? Hende har vi nemlig kigget på men kan bare ikk finde pris på hende hjemmeside.. men tusinde tak for svar

Tusind tak!

Ja det er det nemlig. 

Her er et link  http://www.blitzfoto.dk/priser/oversigt-over-priserne.html Kan desværre ikke gøre det blåt

Anmeld

10. august 2013

Mini us

Juliekp skriver:

Tusind tak!

Ja det er det nemlig. 

Her er et link  http://www.blitzfoto.dk/priser/oversigt-over-priserne.html Kan desværre ikke gøre det blåt

Weeee tak

Anmeld

10. august 2013

Juliekp

Mini us skriver:

Weeee tak

Velbekomme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.