Ja, det er normalt, tror jeg. Especielt når man efterhånden har været længe med den samme person (du er lige blivet gift, men måske har i været kærester sammen i et styk tid?) Nogle gange er man træt at det hele, vil man gerne blive single igen, gå i byen og har det sjovt og møde nogle lækre fyr. Man savner nogle gange den der "kick" man får, når man møder en søde fyr og man flirter nogle dage... Men så er der heldigvis nogle dage, hvor man kan kun tænke, at hvor heldig man er, at man egenligt har fået nok af single liv og at du elsker din familie... Jeg tror, at mange tænker på den måde en gang i mellem. Du skal ikke være ked af det, det ville være et problem, når du konstant hver dag ikke gider din mand og du ikke kan mærke, at du har følelser og at du kunne have det bedre uden ham. Så kan du måske tænke, hvad der skal ske. Men så nogle små tanker om at pludseligt være fri en gang i mellem, er der mange der har haft. Og sjovt nok meget tit sker der, når man få et barn. De første år med barnet er meget hårde, for man kan ikke andet en passe på børnene og tager hensyn til dem. De er jo så små. Og så kommer der nogle mærkelig tanker en gang i mellem. Mine veninder har også haft så nogle tanker om drømmen om at være fri, tage nogle drinks og møde fyre. Men så kommer vi tilbage i realiteten og ja, vi har det godt!
Anmeld