Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Betina88

Eva skriver:

Man skal aldrig fortryde...det var det rigtige da du gjorde det og lige netop alt det du har oplevet har gjort dig til den du er i dag og den person som din mand elsker..-smiler
Knus Eva...som har haft mange skønne mænd og ikke fortrudt en eneste...smiler

Jeg var go' til at finde mænd som var nogle svin uden lige .. Nogle var belastende at være sammen med , andre forandrede sig fuldstændig ..

Jeg er virkelig glad for at jeg er den jeg er i dag .. Har skråttet de fleste af mine vennekreds , for de tænkte ikk' andet at gå i byen .. Og det gider jeg ikk' mere ..

Jeg er utrolig heldig at ha' fundet den enseste ene ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Honningblomst

Betina88 skriver:

Jeg var go' til at finde mænd som var nogle svin uden lige .. Nogle var belastende at være sammen med , andre forandrede sig fuldstændig ..

Jeg er virkelig glad for at jeg er den jeg er i dag .. Har skråttet de fleste af mine vennekreds , for de tænkte ikk' andet at gå i byen .. Og det gider jeg ikk' mere ..

Jeg er utrolig heldig at ha' fundet den enseste ene ..

Det kan jeg godt forstå du er...og ham fandt du jo nok også fordi du vidste hvad du i hvert fald ikke skulle have.

Jeg har også haft mænd jeg ikke ville have noget med at gøre den dag i dag, men de var jo en del af min fortid og åbenbart nogle jeg skulle lære noget af.

Men skønt at du har mødt den eneste ene-smiler- det fortjener alle...
Knus..

Anmeld

15. juli 2009

Brams

Det har jeg helt ærligt aldrig tænkt, men kan da godt sætte mig ind i hvordan det er.

Har været sammen med min mand i 15 år og får stadig sug i maven når jeg ser på ham. Han er stadig god til efter alle årene, at komme med blomster og gøre andre søde ting for mig på en ganske almindelig hverdag  elsker ham SÅ meget.

Tro dog ikke at jeg også en gang imellem ønsker ham hen hvor pebret gror og det gør han sikkert også med mig når jeg bliver for hysterisk en gang imellem. Heldigvis har han en engels tålmodighed - hi hi

Trine

Anmeld

15. juli 2009

Cris

Ja, det er normalt, tror jeg. Especielt når man efterhånden har været længe med den samme person (du er lige blivet gift, men måske har i været kærester sammen i et styk tid?) Nogle gange er man træt at det hele, vil man gerne blive single igen, gå i byen og har det sjovt og møde nogle lækre fyr. Man savner nogle gange den der "kick" man får, når man møder en søde fyr og man flirter nogle dage... Men så er der heldigvis nogle dage, hvor man kan kun tænke, at hvor heldig man er, at man egenligt har fået nok af single liv og at du elsker din familie... Jeg tror, at mange tænker på den måde en gang i mellem. Du skal ikke være ked af det, det ville være et problem, når du konstant hver dag ikke gider din mand og du ikke kan mærke, at du har følelser og at du kunne have det bedre uden ham. Så kan du måske tænke, hvad der skal ske. Men så nogle små tanker om at pludseligt være fri en gang i mellem, er der mange der har haft. Og sjovt nok meget tit sker der, når man få et barn. De første år med barnet er meget hårde, for man kan ikke andet en passe på børnene og tager hensyn til dem. De er jo så små. Og så kommer der nogle mærkelig tanker en gang i mellem. Mine veninder har også haft så nogle tanker om drømmen om at være fri, tage nogle drinks og møde fyre. Men så kommer vi tilbage i realiteten og ja, vi har det godt!

Anmeld

15. juli 2009

Miamaja

hvis man virkelig er serious bekymret over man nu skal kun have sex med sin mand og ingen andre, saa er det ikke et godt tegn og saa skulle du muligvis finde ud af om din mand ville vaere interesseret i et halvaabent forhold. hvis man er super tilfreds saa er man bare GLAD for man har fundet denne skonne mand at have sex med ALTIDheld og lykke med det.

Anmeld

15. juli 2009

Anonym trådstarter

Miamaja skriver:

hvis man virkelig er serious bekymret over man nu skal kun have sex med sin mand og ingen andre, saa er det ikke et godt tegn og saa skulle du muligvis finde ud af om din mand ville vaere interesseret i et halvaabent forhold. hvis man er super tilfreds saa er man bare GLAD for man har fundet denne skonne mand at have sex med ALTIDheld og lykke med det.

Nu skriver jeg jo ikke at jeg er bekymret over at jeg aldrig skal have sex med andre. Jeg skriver at det mærkeligt at tænke på at man aldrig skal være sammen med en anden at man aldrig skal prøve at blive scoret osv. 

Jeg har ikke et problem med at jeg aldrig skal have sex med andre eller være sammen med andre osv jeg ELSKER min mand og VIL være sammen med ham resten af livet ingen tvivl der.

Anmeld

15. juli 2009

Anonym trådstarter

Nåå men jeg valgte så at fortælle min mand det igår og han grinte og sagde sådan havet han da os tænkt men havet ikke dårlig somvitighed med det for der var jo ikke noget i det og han var jo ikke i tvivl om hvem han ville være sammen med og hvem han elsker  

Er Mega lettet over han os har haft de tanker og det ikke bare er mig. 

Ano - som har haft en FANTASTISK nat 

Anmeld

15. juli 2009

little-star

har stemt ja, da jeg i et tidliger forhold har tænkt sådan, men der var jeg heller ikke lykkelig. i mit nuværende forhold har jeg aldrig haft tanken, syens tværtimod det er dejligt at vide, jeg forhåbentlig ikke ska ha andre mænd end ham jeg har n u

Anmeld

19. juli 2009

millesofie

hej med dig
jeg er helt 100% sikker på at det er helt normalt
jeg tænker da også nogle mærkelige tanker engang i mellem, det tror jeg alle gør
man skal ikke tage dem så højtidligt, de går væk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.