Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i tænkt sådan (læs inden i stemmer)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.646 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at være anonym da der nogen inden på denne side som ikke lige behøver vide mine tanker øv øv hader ellers og være ano.

Jeg er gift og vi har os et barn sammen, men de sidste par dage har jeg gået og tænkt på at jeg virkelig synes det mærkeligt at han er den sidste mand jeg skal være sammen med, jeg skal aldrig scores mere eller ud og score, han er den sidste jeg skal have sex med hmm kan man virkelig blive ved med at synes at ens sex er fantastisk når det næsten er det samme hver gang vi prøver masse nye ting men det er jo altså den samme undskyld mig p.. og alle sådan nogen tanker køre der i mit hoved.

Jeg er ikke en dag i tvivl om at jeg elsker ham og at det ham jeg vil være sammen med og netop derfor har jeg mega dårlig somvitighed over det og kan næsten tude over det.

er jeg den eneste der har de tanker er der nogen andre der har prøvet det, er jeg en dårlig kone fordi jeg kommer til at tænke sådan, hvorfor tænker jeg sådan?

Det blev lidt langt men jeg har lige brug for at høre om jeg bare er DYBT unormal eller om det er meget normal at tænke sådan en gang i mellem?

KH ano idag øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Sabina & Simone

Hehe... Tror det er en meget normal tanke at få indimellem... Skal da ikke være bleg for at sige at jeg et par dage efter vi blev gift tænkte hold da op... Det var først der det egentlig gik op for mig at alt det "sjove" var slut... En mand resten af livet... Må da indrømme at tanken lige i tarvet forskrækkede mig, men kom så til at tænke på hvor meget jeg elsker ham, så så var det ikke så slemt...

Sabina - som nu er glad for kun at have en mand...

Anmeld

14. juli 2009

Anonym trådstarter

Sabina84 skriver:

Hehe... Tror det er en meget normal tanke at få indimellem... Skal da ikke være bleg for at sige at jeg et par dage efter vi blev gift tænkte hold da op... Det var først der det egentlig gik op for mig at alt det "sjove" var slut... En mand resten af livet... Må da indrømme at tanken lige i tarvet forskrækkede mig, men kom så til at tænke på hvor meget jeg elsker ham, så så var det ikke så slemt...

Sabina - som nu er glad for kun at have en mand...

Ja vi os næsten lige blevet gift, og det skræmmer mig os at jeg kan tænke sådan men jeg ved jo at jeg elsker ham og vil være samme med ham, men hvorfor så de tanker, jeg får så dårlig somvitighed og tør ikke spørge ham om han os har haft de tanker el ikk. 

Anmeld

14. juli 2009

Sabina & Simone

Bare rolig... Tankerne skal nok forsvinde... Jeg snakkede med Steffan om det og vi sad og grinede lidt af det, for hans første kommentar var om jeg ikke havde nok i ham... Hehe...
Hvis det er kan du skrive til mig privat, hvis du ikke har lyst til at alle læser med... Kan godt holde din identitet for mig selv hvis det er...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

hej du...
Jeg tror det er helt normalt...har lige talt med min veninde om det, på vores daglige gåtur og hun nævnte sjovt nok det du lige skriver...at hun nogle gange tænker at det kunne være fedt hvis "man måtte" være sammen med en anden og det ikke havde konsekvenser, men hun ønskede jo samtidig ikke at hendes mand var sammen med en anden...og mon ikke det er sådan det er for de fleste..jeg tror at stort set alle, mænd som kvinder, har de tanker du nævner...men i vores verden, ud fra vores værdier og normsæt så gør man det bare ikke...eller der er jo nogend er gør det, men det er jo bestemt ikke optimalt...udover det, så "flytten nissen med", tror jeg...Jeg plejer at sige at enten så kan man vælge at have en mand og lige så godt ham man har som en ny eller vælge at leve alene...ved godt det ikke er så firkantet, men altså, græsset er jo sjældent grønnere...og det er jo heller ike det du tror eller ønsker-
Men jo, jeg tror det er helt normalt....din mand tænker sikkert også sådan i et splitsekund...og det er jo ikke fordi I ikke vil hinanden...men drømme og fantasier det skal man da have lov at ha....og så må man ellers huske og sørge for at sætte lidt kulør og krydderi og spænding på eget forhold og sexliv, så man ikke ender der hvor man ikke kan lade være med liiiige at prøve en anden.
Så du er bestemt helt normal...nok bare ikke mange der sætter ord på-smiler
Knus til dig og god aften..
Eva

Anmeld

14. juli 2009

Betina88

Jeg tænker sådan at , det er en dejlig følelse at ikk' ska' ud og score , og man ved , at man føler sig mere tryg ved den person man er sammen med .. 

Jeg føler mig mere tryg nu , end jeg har gjort , da jeg boede hjemme og skifte kærester hele tiden  .. Og jeg fortryder at have haft så mange kærester i min fortid .. 

Men nu har jeg en fast kæreste som jeg bare vil dele mit liv med , uden at tænke på noget andet .. Og vi har været sammen i 15 måneder nu ..  

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Betina88 skriver:

Jeg tænker sådan at , det er en dejlig følelse at ikk' ska' ud og score , og man ved , at man føler sig mere tryg ved den person man er sammen med .. 

Jeg føler mig mere tryg nu , end jeg har gjort , da jeg boede hjemme og skifte kærester hele tiden  .. Og jeg fortryder at have haft så mange kærester i min fortid .. 

Men nu har jeg en fast kæreste som jeg bare vil dele mit liv med , uden at tænke på noget andet .. Og vi har været sammen i 15 måneder nu ..  

Man skal aldrig fortryde...det var det rigtige da du gjorde det og lige netop alt det du har oplevet har gjort dig til den du er i dag og den person som din mand elsker..-smiler
Knus Eva...som har haft mange skønne mænd og ikke fortrudt en eneste...smiler

Anmeld

14. juli 2009

Sabina & Simone

Eva skriver:

hej du...
Jeg tror det er helt normalt...har lige talt med min veninde om det, på vores daglige gåtur og hun nævnte sjovt nok det du lige skriver...at hun nogle gange tænker at det kunne være fedt hvis "man måtte" være sammen med en anden og det ikke havde konsekvenser, men hun ønskede jo samtidig ikke at hendes mand var sammen med en anden...og mon ikke det er sådan det er for de fleste..jeg tror at stort set alle, mænd som kvinder, har de tanker du nævner...men i vores verden, ud fra vores værdier og normsæt så gør man det bare ikke...eller der er jo nogend er gør det, men det er jo bestemt ikke optimalt...udover det, så "flytten nissen med", tror jeg...Jeg plejer at sige at enten så kan man vælge at have en mand og lige så godt ham man har som en ny eller vælge at leve alene...ved godt det ikke er så firkantet, men altså, græsset er jo sjældent grønnere...og det er jo heller ike det du tror eller ønsker-
Men jo, jeg tror det er helt normalt....din mand tænker sikkert også sådan i et splitsekund...og det er jo ikke fordi I ikke vil hinanden...men drømme og fantasier det skal man da have lov at ha....og så må man ellers huske og sørge for at sætte lidt kulør og krydderi og spænding på eget forhold og sexliv, så man ikke ender der hvor man ikke kan lade være med liiiige at prøve en anden.
Så du er bestemt helt normal...nok bare ikke mange der sætter ord på-smiler
Knus til dig og god aften..
Eva

For en gang skyld er jeg bare total enig med Eva...   

Anmeld

14. juli 2009

Sabina & Simone

Eva skriver:

Man skal aldrig fortryde...det var det rigtige da du gjorde det og lige netop alt det du har oplevet har gjort dig til den du er i dag og den person som din mand elsker..-smiler
Knus Eva...som har haft mange skønne mænd og ikke fortrudt en eneste...smiler

Og bliver ved med at være helt enig... De valg man tager gennem livet er med til at forme en og gøre en til et bedre menneske... De får en i retning af det menneske man gerne vil være...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Sabina84 skriver:

For en gang skyld er jeg bare total enig med Eva...   

Hæhæ... det måtte jo ske....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.