hej du...
Jeg tror det er helt normalt...har lige talt med min veninde om det, på vores daglige gåtur og hun nævnte sjovt nok det du lige skriver...at hun nogle gange tænker at det kunne være fedt hvis "man måtte" være sammen med en anden og det ikke havde konsekvenser, men hun ønskede jo samtidig ikke at hendes mand var sammen med en anden...og mon ikke det er sådan det er for de fleste..jeg tror at stort set alle, mænd som kvinder, har de tanker du nævner...men i vores verden, ud fra vores værdier og normsæt så gør man det bare ikke...eller der er jo nogend er gør det, men det er jo bestemt ikke optimalt...udover det, så "flytten nissen med", tror jeg...Jeg plejer at sige at enten så kan man vælge at have en mand og lige så godt ham man har som en ny eller vælge at leve alene...ved godt det ikke er så firkantet, men altså, græsset er jo sjældent grønnere...og det er jo heller ike det du tror eller ønsker-
Men jo, jeg tror det er helt normalt....din mand tænker sikkert også sådan i et splitsekund...og det er jo ikke fordi I ikke vil hinanden...men drømme og fantasier det skal man da have lov at ha....og så må man ellers huske og sørge for at sætte lidt kulør og krydderi og spænding på eget forhold og sexliv, så man ikke ender der hvor man ikke kan lade være med liiiige at prøve en anden.
Så du er bestemt helt normal...nok bare ikke mange der sætter ord på-smiler
Knus til dig og god aften..
Eva
Anmeld