Mave-flash :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. august 2013

mrhl

Så har jeg endelig fået taget nogle mavebilleder. Har kun fået taget to ind til videre.... Det er lidt for dårligt synes jeg selv, men i starten synes jeg bare det var ligemeget da jeg bare så fed ud

Men her får i lige det nyeste mavebillede fra igår hvor jeg så var 23+5...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Guldet

mrhl skriver:

Så har jeg endelig fået taget nogle mavebilleder. Har kun fået taget to ind til videre.... Det er lidt for dårligt synes jeg selv, men i starten synes jeg bare det var ligemeget da jeg bare så fed ud

flot babyhule - den sidder rigtig flot på dig - er det første eller anden graviditet? 

Anmeld

10. august 2013

mrhl

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

flot babyhule - den sidder rigtig flot på dig - er det første eller anden graviditet? 

Mange tak
Det er første graviditet

Anmeld

10. august 2013

Guldet

Ok ved du kønnet? 

Anmeld

10. august 2013

mrhl

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Ok ved du kønnet? 

Ja, det er en pige

Anmeld

11. august 2013

Bettina90

mrhl skriver:

Flot mavse  Synes den sidder rigtig højt 

Du er så bedre end mig til at få taget billeder, for jeg har ikke taget nogen overhovedet 

Anmeld

11. august 2013

ms86

Oj, det er en flot mave du render rundt med!
Uh, kender godt det der med at være dårlig til at få taget billeder - og det endda selvom jeg er lidt træt af at jeg ikke har så mange fra min første graviditet..  

Anmeld

11. august 2013

mrhl

Bettina90 skriver:

Flot mavse  Synes den sidder rigtig højt 

Du er så bedre end mig til at få taget billeder, for jeg har ikke taget nogen overhovedet 

Tak. Jeg er også glad for den

Anmeld

11. august 2013

mrhl

ms86 skriver:

Oj, det er en flot mave du render rundt med!
Uh, kender godt det der med at være dårlig til at få taget billeder - og det endda selvom jeg er lidt træt af at jeg ikke har så mange fra min første graviditet..  

Mange tak
Ja det er altså lidt ærgeligt med de manglende billeder. Specielt fordi der virkelig er sket meget den sidste måned. Så det kunne være sjovt med et par billeder til sammenligning....

Anmeld

12. august 2013

ønskebørn74

mrhl skriver:

Du er bare SÅ fiiiiiin.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.