Andre der har prøvet det? (beklager detaljerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

er gjort

skulel lige komme ind kl 16 for hun ynes det lød som om min lm hals var begyndt at forkorte sig og må den helst ikke da den "kun" var 2,5cm sidste gang hvor den burde være 4 cm min. så hun var lidt nervøs for at den var blevet endnu kortere.

skal siges mine andre graviditeter ikke har været helt u kompliceret, og den ældste er født i uge 34, efter at have stoppet det 2 gange, og den yngste blev stoppet 3 gange. og de vil helst gerne tvillingerne holder ved til uge min 34.

Puh.. Det lyder ikke rart.. Håber alt er ok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

DianaRJS

så var der update...

desværre var tyngen og smerterne jeg kunne mærke, fordi at min lm hals var forkortet fra 2,5 cm til 1,6cm :/ normalt ville de holde mig derinde, men grundet at jeg er alene med mine børn da mine forældre er på ferie, og kæresten er i LA og arbejde, fik ejg lov at tage hjem, men uden at måtte lave noget...

skal til scanning igen torsdag, hvor de vil se om det er blevet værre, og er det tilfældet skal der findet en løsning....

Anmeld

10. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

så var der update...

desværre var tyngen og smerterne jeg kunne mærke, fordi at min lm hals var forkortet fra 2,5 cm til 1,6cm :/ normalt ville de holde mig derinde, men grundet at jeg er alene med mine børn da mine forældre er på ferie, og kæresten er i LA og arbejde, fik ejg lov at tage hjem, men uden at måtte lave noget...

skal til scanning igen torsdag, hvor de vil se om det er blevet værre, og er det tilfældet skal der findet en løsning....

Jeg håber det bedste for dig.

Anmeld

10. august 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

jeg er i dag uge 22+0 med prinsen og prinsesse, og har den sidste uges tid haft en MEGET ubehagelig fornemmelse. der er ekstremt meget tyngde i underlivet, samt smerter, og når prinsessen sparker føles det som om hun er ved at sparke sig vej ud ( med mindre det self er prinsen der bruger min lm hals som boksepude )

Men er der andre der har oplevet det? eller burde jeg ringe til JM??

Ved din livmoderhals er kortere end før.. Så ring!!! 

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Ved din livmoderhals er kortere end før.. Så ring!!! 

ja var derinde kl 17, hvor jeg kom direkte til scanning, og så til samtale efterfølgende hvad pokker vi lige gjorde da ungerne jo ikke kan være alene...

så nu er det bare afslapning indtil torsdag, hvor de vil finde ud af hvad der skal ske.

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Havre74 skriver:

Jeg håber det bedste for dig.

mange tak

ja de må gerne lige holde ved nogle uger eller 10 endnu... eller de SKAL! de har faktisk ikke noget valg de kan ligeså godt lære fra starten af hvem er bestemmer haha

Anmeld

10. august 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

jeg er i dag uge 22+0 med prinsen og prinsesse, og har den sidste uges tid haft en MEGET ubehagelig fornemmelse. der er ekstremt meget tyngde i underlivet, samt smerter, og når prinsessen sparker føles det som om hun er ved at sparke sig vej ud ( med mindre det self er prinsen der bruger min lm hals som boksepude )

Men er der andre der har oplevet det? eller burde jeg ringe til JM??

Det oplever jeg hver dag, i et par uger nu. Og jeg venter kun én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.