Andre der har prøvet det? (beklager detaljerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
16 svar
1 synes godt om
10. august 2013

DianaRJS

jeg er i dag uge 22+0 med prinsen og prinsesse, og har den sidste uges tid haft en MEGET ubehagelig fornemmelse. der er ekstremt meget tyngde i underlivet, samt smerter, og når prinsessen sparker føles det som om hun er ved at sparke sig vej ud ( med mindre det self er prinsen der bruger min lm hals som boksepude )

Men er der andre der har oplevet det? eller burde jeg ringe til JM??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

jeg er i dag uge 22+0 med prinsen og prinsesse, og har den sidste uges tid haft en MEGET ubehagelig fornemmelse. der er ekstremt meget tyngde i underlivet, samt smerter, og når prinsessen sparker føles det som om hun er ved at sparke sig vej ud ( med mindre det self er prinsen der bruger min lm hals som boksepude )

Har du ikke haft ringet endnu altså!?

Fyyyy

Anmeld

10. august 2013

Team Putte

DianaRJS skriver:

Jeg var godt nok kun gravid med en men i den periode kunne hun også sagtens sparke direkte på livmoderhalsen.. Og tyngden i maven var der også.. Her var det forbigående, varede ca. 14 dage og så gik det over igen fik at vide jeg skulle tage den lidt mere med ro når tyngde fornemmelsen var der

Anmeld

10. august 2013

Kris89

DianaRJS skriver:

oplever noget af det samme - er 29+ med 1 barn.

som om den er begyndt at rykke længere ned og kan virkelig give tyngde og få det til at gøre ondt ved skambenene, men synes mest jeg oplever det, når jeg har for travlt på job og lign.

tror det er meget normalt, og der må jo være mindre plads, når du nu har to derinde

så længe du ikke har smerter smerter ville jeg bare tage det som en udvidelse, alt i din krop er jo ved at give sig

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Har du ikke haft ringet endnu altså!?

Fyyyy

haha nej for det gik over igen, eller var nok fordi jeg lagde mig ned

men i dag har det bare været helt galt..... men tror jeg giver dem et kald nu her, for det føles helt helt helt forkert føler virkelig de er ved at sparke sig ud, og må de sku godt lige vente nogle uger eller 10 med endnu

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Kris89 skriver:

oplever noget af det samme - er 29+ med 1 barn.

som om den er begyndt at rykke længere ned og kan virkelig give tyngde og få det til at gøre ondt ved skambenene, men synes mest jeg oplever det, når jeg har for travlt på job og lign.

tror det er meget normalt, og der må jo være mindre plads, når du nu har to derinde

så længe du ikke har smerter smerter ville jeg bare tage det som en udvidelse, alt i din krop er jo ved at give sig

jah men stadig er jeg jo kun i uge 22+0 så det er jo stadig nogle små pjok.... så såp meget vægt er der jo sle tikke endnu...

Anmeld

10. august 2013

Julie F

DianaRJS skriver:

Min søn lå meget hurtigt meget lavt i bækkenet og det føltes som om han var på vej ud, hvilket han ikke var føre 41+3, men kender meget godt den tyngende følelse. Ubehageligt, og kontakt helt sikkert din jordemoder. Særligt når der er to :-)

Anmeld

10. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

haha nej for det gik over igen, eller var nok fordi jeg lagde mig ned

men i dag har det bare været helt galt..... men tror jeg giver dem et kald nu her, for det føles helt helt helt forkert føler virkelig de er ved at sparke sig ud, og må de sku godt lige vente nogle uger eller 10 med endnu

Grib knoglen og se hvad de siger

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Grib knoglen og se hvad de siger

er gjort

skulel lige komme ind kl 16 for hun ynes det lød som om min lm hals var begyndt at forkorte sig og må den helst ikke da den "kun" var 2,5cm sidste gang hvor den burde være 4 cm min. så hun var lidt nervøs for at den var blevet endnu kortere.

skal siges mine andre graviditeter ikke har været helt u kompliceret, og den ældste er født i uge 34, efter at have stoppet det 2 gange, og den yngste blev stoppet 3 gange. og de vil helst gerne tvillingerne holder ved til uge min 34.

Anmeld

10. august 2013

Juliekp

DianaRJS skriver:

Nu var jeg kun gravid med en, men da jeg nåede over halvvejs i graviditeten syntes jeg også at det nogle gange føltes som om hun var på vej ud og måtte flere gange bede min kæreste kigge efter, for var sikker på det var hendes hovede der var på vej ud  Det trykkede også helt vildt i underlivet og måtte nogle gange stoppe op, fordi det bare føltes så ubehageligt.

Fandt aldrig ud af hvorfor jeg havde det sådan, men vil tro det er fordi der efterhånden bliver mindre plads, så bebs ikke rigtig kan folde sig længere og så nok fordi at de med tiden kommer tættere og tættere på udgangen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.