28+ 0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

jubiii uge 28 er ramt, og vi tager hul på det tredje og sidste trimester, og har nu 84 dage til termin

er så lykke for min lille gut inde i maven og glæder mig så fantastisk meget til at møde ham.

lige 2 billeder fra i går 27+6

SMUK mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Tusin

SMUK mave

Tusind tak

Anmeld

12. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Ja jeg ønsker også at have det hele klar i god tid, men frygter bare ventetiden bagefter bliver skrækkeligt lang.
Hmm skal vist bare beslutte mig for en dato, og sige at fra den og den dato må jeg gå igang Hehe.

Uhh så det tæt på nu, var alt ellers som det skulle være trods baby er vokset kraftigt.

Ha ha, ja sådan kan man også gøre 

JEg tror bare at jeg tænkte sidst, at jeg hellere måtte få det hele klart i tilfælde af at jeg fik det værre. Og det gjorde jeg jo 

Ja, alt så heldigvis fint ud, men blev noget overrasket da hun nævnte størrelsen,og manden glemte helt at trække vejret, da hun sagde igangsættelse i næste uge 

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Ha ha, ja sådan kan man også gøre 

JEg tror bare at jeg tænkte sidst, at jeg hellere måtte få det hele klart i tilfælde af at jeg fik det værre. Og det gjorde jeg jo 

Ja, alt så heldigvis fint ud, men blev noget overrasket da hun nævnte størrelsen,og manden glemte helt at trække vejret, da hun sagde igangsættelse i næste uge 

hihi ja,
oprindeligt havde jeg også sagt til mig selv at jeg måtte starte præcis en mdr før termin,
men måske det var bedre at starte lidt før og så bare tage lidt af gangen, i så fald at det hele bliver meget værre, synes ihvertfald det meget hårdt at stå og gå efterhånden, og kunne jo ikke lige forestille mig at det bliver nemmere de sidste par mdr

ja tror gerne det lidt et chok, og så har man pludselig en dato for hvornår man bliver sat igang, er hun meget over gennemsnittet??

Anmeld

12. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

hihi ja,
oprindeligt havde jeg også sagt til mig selv at jeg måtte starte præcis en mdr før termin,
men måske det var bedre at starte lidt før og så bare tage lidt af gangen, i så fald at det hele bliver meget værre, synes ihvertfald det meget hårdt at stå og gå efterhånden, og kunne jo ikke lige forestille mig at det bliver nemmere de sidste par mdr

ja tror gerne det lidt et chok, og så har man pludselig en dato for hvornår man bliver sat igang, er hun meget over gennemsnittet??

Jeg havde også svært ved at komme rundt, så det var fint bare at kunne slappe af  til sidst 

Tjah, ifølge skanningen har hun i hvert fald taget meget på de sidste 14 dage, så hun blev målt til 3.900 gram 
Så jeg er da noget spændt på hvad hendes fødselsvægt siger, men håber altså lidt at der er målt forkert i dag 

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Jdetrotrtroje

Jeg havde også svært ved at komme rundt, så det var fint bare at kunne slappe af  til sidst 

Tjah, ifølge skanningen har hun i hvert fald taget meget på de sidste 14 dage, så hun blev målt til 3.900 gram 
Så jeg er da noget spændt på hvad hendes fødselsvægt siger, men håber altså lidt at der er målt forkert i dag 

Ja tror det ender med jeg følger i dine fodspor
Wow sikke en vægt hun har, så må hun gerne lige lade være med at vokse for meget mere inden hun skal ud.
Ja vi kan håbe de har regnet et par hundrede gram forkert, bliver spændende at se hvilken str hun kommer ud med.

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Så smuk din mave er

Anmeld

12. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Ja tror det ender med jeg følger i dine fodspor
Wow sikke en vægt hun har, så må hun gerne lige lade være med at vokse for meget mere inden hun skal ud.
Ja vi kan håbe de har regnet et par hundrede gram forkert, bliver spændende at se hvilken str hun kommer ud med.

God idé 

Ja, jeg så nok også lidt sjov ud i hovedet da hun sagde det. Håber at Jm havde ret, hun mente ca. 3.500 gram 

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Så smuk din mave er

Tusind tak

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

God idé 

Ja, jeg så nok også lidt sjov ud i hovedet da hun sagde det. Håber at Jm havde ret, hun mente ca. 3.500 gram 

Ja det tror jeg gerne Åhh det jo også næsten et halvt kgs forskel, det gør sørme meget på en lille baby, det bliver spændende at se om en uge + hvad hun ligger på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.