28+ 0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Nessie

Hvor er det en flot mave 

SÅ dejligt at du nu er gået ind i sidste trimester, nu går tiden lige pludselig stærkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave 

SÅ dejligt at du nu er gået ind i sidste trimester, nu går tiden lige pludselig stærkt 

Det er super skønt og befriende og ser sådan frem til at runde de 30 uger og tælle ned fra ti synes tiden er fløjet afsted indtil videre så håber den fortsætter sådan

nu har du sørme heller ikke længe tilbage

Anmeld

11. august 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

jubiii uge 28 er ramt, og vi tager hul på det tredje og sidste trimester, og har nu 84 dage til termin

er så lykke for min lille gut inde i maven og glæder mig så fantastisk meget til at møde ham.

lige 2 billeder fra i går 27+6

Flot mave

Anmeld

11. august 2013

BigHope13

AnnL skriver:

TTa

Flot mave

Tak skal du have

Anmeld

12. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Det er super skønt og befriende og ser sådan frem til at runde de 30 uger og tælle ned fra ti synes tiden er fløjet afsted indtil videre så håber den fortsætter sådan

nu har du sørme heller ikke længe tilbage

Det skal den nok blive ved med. Nu kan du gå og nusse rundt og gøre de sidste ting klar til babyen, det er nu så hyggeligt 

Nej, det går lige pludselig meget stærkt, den kan sådan set bare komme nu 
I dag skal vi til skanning, og får at vide hvor stor den er, og om den stadig ligger forkert, så det er en lidt spændende dag 

Anmeld

12. august 2013

M&J87

Smuk mave 

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Det skal den nok blive ved med. Nu kan du gå og nusse rundt og gøre de sidste ting klar til babyen, det er nu så hyggeligt 

Nej, det går lige pludselig meget stærkt, den kan sådan set bare komme nu 
I dag skal vi til skanning, og får at vide hvor stor den er, og om den stadig ligger forkert, så det er en lidt spændende dag 

ja det satser jeg på ihvertfald.
Havde frygtet tiden ville stå stille når man gik hjemme og er sygemeldt, men synes bare den ene dag tager den anden.
Jeg har måttet dy mig lidt for at gå for meget igang med at ordne ting til den lille.
Men nu jeg gået igang med at sætte lidt møbler i stand, puslebordet er klar og nu jeg gået igang med at male en reol som skal blive til tøj og bøger og sådan lidt forskelligt.

og så mangler jeg lige at sætte mig selv en dato for hvornår jeg "må" gå igang med at vaske tøj, pakke taske og alle de andre klargøringsting

uhhh hvor spændende, håber lillepigen har en fin vægt og ligger som hun skal så hun om ganske kort tid er klar til at komme ud til jer

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Smuk mave 

tusind tak

Anmeld

12. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

ja det satser jeg på ihvertfald.
Havde frygtet tiden ville stå stille når man gik hjemme og er sygemeldt, men synes bare den ene dag tager den anden.
Jeg har måttet dy mig lidt for at gå for meget igang med at ordne ting til den lille.
Men nu jeg gået igang med at sætte lidt møbler i stand, puslebordet er klar og nu jeg gået igang med at male en reol som skal blive til tøj og bøger og sådan lidt forskelligt.

og så mangler jeg lige at sætte mig selv en dato for hvornår jeg "må" gå igang med at vaske tøj, pakke taske og alle de andre klargøringsting

uhhh hvor spændende, håber lillepigen har en fin vægt og ligger som hun skal så hun om ganske kort tid er klar til at komme ud til jer

Jeg synes det var rart at være i god tid med tingene da jeg ventede Daniel. Men jeg kunne heller ikke så meget den sidste måneds tid, så det var jo meget godt at jeg havde været i god tid 

Denne gang har jeg jo været sygemeldt længe, men det var da først lige i sidste uge at jeg fik vasket og lagt det sidste tøj på plads 
Det har været en lang graviditet, og alligevel er det pludselig gået hurtigt, og nu går det endnu hurtigere, har lige fået at vide at jeg skal møde ind til igangsættelse mandag aften, fordi den lille er vokset temmelig kraftigt 

Så nu er det snart nu  Lidt underligt at tænke på at jeger mor til 2 i næste uge 

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

J

Jeg synes det var rart at være i god tid med tingene da jeg ventede Daniel. Men jeg kunne heller ikke så meget den sidste måneds tid, så det var jo meget godt at jeg havde været i god tid 

Denne gang har jeg jo været sygemeldt længe, men det var da først lige i sidste uge at jeg fik vasket og lagt det sidste tøj på plads 
Det har været en lang graviditet, og alligevel er det pludselig gået hurtigt, og nu går det endnu hurtigere, har lige fået at vide at jeg skal møde ind til igangsættelse mandag aften, fordi den lille er vokset temmelig kraftigt 

Så nu er det snart nu  Lidt underligt at tænke på at jeger mor til 2 i næste uge 

Ja jeg ønsker også at have det hele klar i god tid, men frygter bare ventetiden bagefter bliver skrækkeligt lang.
Hmm skal vist bare beslutte mig for en dato, og sige at fra den og den dato må jeg gå igang Hehe.

Uhh så det tæt på nu, var alt ellers som det skulle være trods baby er vokset kraftigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.