Jeg har vasket baby dynen, meeeen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Smilehul

MiichellaMalou skriver:

Jeg vaskede dem bare i maskine og hang dem til tørre ude på altanen og den er som den skal være igen

Puhhhh, jeg h åber det lykkedes og den bliver som den var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

gonefishing

Smilehul skriver:

Jeg er lige ved at g å ud af mit gode sind - har lige vasket babydynen og puden (det er af dun) p å 30 grader og tog den ud af vaskemaskinen og den ligner noget der er ....  

Man kan simpelthen se i de dersens "firkanter" hvordan dunene er klumpet sammen, men har ingen tumbler, s å daaaaaaaaaaaaamer .. WHAT 2 DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 

Tørretumbler ellers bliver dunen klam og kommer til at mugne.

Anmeld

10. august 2013

Smilehul

Flodkilling skriver:

Tørretumbler ellers bliver dunen klam og kommer til at mugne.

åh nej da! Der st år bare intet p å brugsanvisningen mht. at den SKAL toerretubles og ikke m å ligge og toerre selv.. 

Anmeld

10. august 2013

gonefishing

Smilehul skriver:

åh nej da! Der st år bare intet p å brugsanvisningen mht. at den SKAL toerretubles og ikke m å ligge og toerre selv.. 

Jeg har selv lige ødelagt mandens hovedpude. Jeg troede det varme sommer vejr kunne tørre den. Men føj... den gik ikke

Anmeld

10. august 2013

pcoramt

Tennis boldene er ikke det smarteste mere, da det ikke er godt for maskinen.. i jysk kan man købe dundyne vask, så skulle det går meget bedre.. desuden vasker jeg altid dynerne med sengetøj på og tager det så af når det skal tørre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.