Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MiichellaMalou skriver: Jeg vaskede dem bare i maskine og hang dem til tørre ude på altanen og den er som den skal være igen
Jeg vaskede dem bare i maskine og hang dem til tørre ude på altanen og den er som den skal være igen
Puhhhh, jeg h åber det lykkedes og den bliver som den var
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smilehul skriver: Jeg er lige ved at g å ud af mit gode sind - har lige vasket babydynen og puden (det er af dun) p å 30 grader og tog den ud af vaskemaskinen og den ligner noget der er .... Man kan simpelthen se i de dersens "firkanter" hvordan dunene er klumpet sammen, men har ingen tumbler, s å daaaaaaaaaaaaamer .. WHAT 2 DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jeg er lige ved at g å ud af mit gode sind - har lige vasket babydynen og puden (det er af dun) p å 30 grader og tog den ud af vaskemaskinen og den ligner noget der er ....
Man kan simpelthen se i de dersens "firkanter" hvordan dunene er klumpet sammen, men har ingen tumbler, s å daaaaaaaaaaaaamer .. WHAT 2 DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Flodkilling skriver: Tørretumbler ellers bliver dunen klam og kommer til at mugne.
Tørretumbler ellers bliver dunen klam og kommer til at mugne.
åh nej da! Der st år bare intet p å brugsanvisningen mht. at den SKAL toerretubles og ikke m å ligge og toerre selv..
Smilehul skriver: åh nej da! Der st år bare intet p å brugsanvisningen mht. at den SKAL toerretubles og ikke m å ligge og toerre selv..
Tennis boldene er ikke det smarteste mere, da det ikke er godt for maskinen.. i jysk kan man købe dundyne vask, så skulle det går meget bedre.. desuden vasker jeg altid dynerne med sengetøj på og tager det så af når det skal tørre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128