Jeg har vasket baby dynen, meeeen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.389 visninger
14 svar
1 synes godt om
10. august 2013

Smilehul

Jeg er lige ved at g å ud af mit gode sind - har lige vasket babydynen og puden (det er af dun) p å 30 grader og tog den ud af vaskemaskinen og den ligner noget der er ....  

Man kan simpelthen se i de dersens "firkanter" hvordan dunene er klumpet sammen, men har ingen tumbler, s å daaaaaaaaaaaaamer .. WHAT 2 DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

LilleLene

Smilehul skriver:

Jeg er lige ved at g å ud af mit gode sind - har lige vasket babydynen og puden (det er af dun) p å 30 grader og tog den ud af vaskemaskinen og den ligner noget der er ....  

Man kan simpelthen se i de dersens "firkanter" hvordan dunene er klumpet sammen, men har ingen tumbler, s å daaaaaaaaaaaaamer .. WHAT 2 DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 

lån en tørretumbler og 3 tennisbolde

så bliver den så fin som ny

Anmeld

10. august 2013

Lukas&Liam<3

Jeg ville finde en tørretumbler, ellers bliver det ikke godt og kommer højest sandsynlig også til at lugte.

Anmeld

10. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

møntvaskeri

Anmeld

10. august 2013

EnGodMor

Husk altid tre fire tennisbolde med i vaskemaskinen, når du  vasker dyner og hovedpuder

Og så skal de tørre i en tumbler, os med tre fire tennisbolde. Skynd dig og få dyne og pude i en tumbler med tennisbolde. 

Anmeld

10. august 2013

Isabella_mor

jeg har heller ikke tørretumbler, men jeg plejer at hænge dynen udenfor og når den så er knas tør så får en en ordenlig tur hvor den både bliver rystet og banket....  

Anmeld

10. august 2013

HA87

Man må heller ikk vaske I alm vaskemidler men bruge uld finvask.

Anmeld

10. august 2013

Smilehul

Tak for svar allesammen! 

Jeg har lagt den til at h ænge p å stativet og s å m å vi h åbe og krydse xxxxxxxxxxxx fingre for at den bliver fin igen!  

Anmeld

10. august 2013

Smilehul

Isabella_mor skriver:

jeg har heller ikke tørretumbler, men jeg plejer at hænge dynen udenfor og når den så er knas tør så får en en ordenlig tur hvor den både bliver rystet og banket....  

Er glad for du stod/st år i sammen situation som mig  

Da jeg  åbnede vaskemaskinen stod jeg bare  hvor er dynen og puden? Det var s å å å å å å å tyndt, intet at se. 

De der sm å firkanter, der er, hvor dunene er, de er helt tynde og s å er dunene klumpet sammen.

Var din dyne liges å fluffy efterledes? 

Anmeld

10. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Smilehul skriver:

Jeg vaskede dem bare i maskine og hang dem til tørre ude på altanen og den er som den skal være igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.