Jeg er blevet gravid igen JUBII!!! men venter med at fortælle det til bedsteforældre til efter uge 12.
Men jeg er også lidt rædselsslagen. Jeg har 2 børn i forvejen og jeg er hurtigføder. den første tog 3 timer, fra første ve til h*n var ude, (På sygehus), den næste tog under en time, og uden jordmor, da hun ikke kunne nå det. (Min mor og min mand tog imod) (Hjemmefødsel)
Nu er vi så flyttet endnu længere væk fra sygehuset og min mands arbejde gør at han kun kommer hjem hver anden weekend og ikke kan tage fri (Værnepligt). Min mor har også sit arbejde plus min lillesøster der skal i skole (Bor langt væk)
Så der er meget stor sandsynlighed for at jeg føder alene, og endnu værre, alene sammen med 2 børn. (2 og 4 år)

Lige nu er min rædsel så stor, for at føde alene, at jeg overvejer at holde fast på planlagt kejsersnit. Men synes samtidig det er lidt plat, når det ikke er fordi der er noget i vejen med mig eller barnet, og har haft ukompliceret fødsler førhen, og det tager længere tid at komme ovenpå igen efterfølgende
Skulle bare lige ud med min frygt.
Anmeld