køre penge til behandling af ludomani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Flodkilling skriver:

Ja. Men der er heller ingen der får kørsels tillæg til at komme til psykolog ect.
Det er noget I selv må betale.

Jo? Jeg er kronisk syg og på kontanthjælp og jeg får kørsel godtgørelse til psykolog og til fys så der er der altså flere der gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Jo? Jeg er kronisk syg og på kontanthjælp og jeg får kørsel godtgørelse til psykolog og til fys så der er der altså flere der gør

jeg ringer til afd mandag og høre, håber lidt jeg kan få det for ellers har jeg ikke råd til at blive behandlet 

Anmeld

10. august 2013

gonefishing

Anna111 skriver:

Seriøst? Det troede jeg godt nok ikke. Synes man hører om så mange der f.eks bliver voldtaget eller andet traumatisk, som ikke engang kan få gratis psykolog hjælp.

Anmeld

10. august 2013

anna111

Flodkilling skriver:

Seriøst? Det troede jeg godt nok ikke. Synes man hører om så mange der f.eks bliver voldtaget eller andet traumatisk, som ikke engang kan få gratis psykolog hjælp.

Ja det er osse rigtig blev selv voltaget som lille og da jeg så blev ældre havde jeg brug for mere psykolog hjælp men nej det kunne jeg ikke få! Men nu hvor det måske vil kunne hjælpe mig til bage på arbejdsmarkede kan jeg både få psykolog hjælp og transportgodtgørelse..
Har self brug for det... Men det havde jeg osse inden jeg blev syg..
Systemet er bare ikke rigtig skruet sammen

Anmeld

10. august 2013

anna111

Anonym skriver:

jeg ringer til afd mandag og høre, håber lidt jeg kan få det for ellers har jeg ikke råd til at blive behandlet 

Ja det kan jo aldrig skade at spørger

Anmeld

10. august 2013

anna111

Anonym skriver:

Men du får nok sådan et skema med hjem hvor du skal udfylde alle dine udgifter du skal kunne dokomentere for alle udgifterne og så skal der 3mdr lønseddeler med osse og så beregner de om du selv har mulighed for at afholde udgiften vis ikke hjælper de dig det kan godt være lidt indviklet

Anmeld

10. august 2013

gonefishing

Anna111 skriver:

Ja det er osse rigtig blev selv voltaget som lille og da jeg så blev ældre havde jeg brug for mere psykolog hjælp men nej det kunne jeg ikke få! Men nu hvor det måske vil kunne hjælpe mig til bage på arbejdsmarkede kan jeg både få psykolog hjælp og transportgodtgørelse..
Har self brug for det... Men det havde jeg osse inden jeg blev syg..
Systemet er bare ikke rigtig skruet sammen

Nej vil jo netop også mene at man har brug for hjælpen lige efter og ikje efter 10år.

Anmeld

11. august 2013

wamse

Anonym skriver:

boede du langt væk ? men tak for svar 

Jeg boede 20 km fra forbehandling, og 100 km fra døgnbehandling. Jeg var også på kh, Men det er 10 år siden, så måske der er ændrede muligheder nu

Det er super godt gået, at du gør noget ved det nu

Anmeld

11. august 2013

Flødebollen

Flodkilling skriver:

Nej vil jo netop også mene at man har brug for hjælpen lige efter og ikje efter 10år.

Sådan hænger det nødvendigvis ikke sammen

jeg har aldrig fået kørselsgodtgørelse eller lign., 

jeg var udsat for incest da jeg var 4-6 år - den behandling jeg fik dengang kan slet ikk måle sig med den, jeg fik ca 10 år senere. Ting dukker ofte op over overfladen efter nogle år. 

Dette var blot til oplysning

Anmeld

11. august 2013

Lone Jakobsen

hvor jeg dog håber for dig at du kan få bare lidt af udgiften dækket.

det undrer mig dog over at det er ambulant behandling når der ikke er flere steder i nærheden.

da min ex var i behandling for alkoholisme (hvis man kan sige det sådan) var der intet tilskud at hente. hverken til den meget dyre behandling eller til transport.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.