Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg skal til århus og behandles for ludomani men det er alså 120 km fra hvor vi bor tager 4 timer i tog.. kæresten skal med som pårørende og kommer til at koste 500-600 kr pr gang.. kan man få kørselsopgørelse når det er ludomani man skal behandles for vi skal rejse med tog.. vi har ikke så mange penge til at rejse flere gange i mdr for---
det er min læge der har sagt jeg skal til århus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg skal til århus og behandles for ludomani men det er alså 120 km fra hvor vi bor tager 4 timer i tog.. kæresten skal med som pårørende og kommer til at koste 500-600 kr pr gang.. kan man få kørselsopgørelse når det er ludomani man skal behandles for vi skal rejse med tog.. vi har ikke så mange penge til at rejse flere gange i mdr for--- det er min læge der har sagt jeg skal til århus
Det er selvfølgelig træls for jer det koster så meget i transport, men kan ikke forestille mig at i vil få transporten betalt. Og må indrømme jeg heller ikke syntes at det er det offentliges pligt at betale det.
2skønnebørn skriver: Det er selvfølgelig træls for jer det koster så meget i transport, men kan ikke forestille mig at i vil få transporten betalt. Og må indrømme jeg heller ikke syntes at det er det offentliges pligt at betale det.
man skal havde ret til at havde sin mening.
men ludomani er jo en slags sygdom som depression .. alkoholdsmisbrug osv som kræver hjælp og komme ud af. og vi valgte jo ikke selv at skulle så langt men der ligger ikke noget tættere på.. ville heller ind gerne betale for at blive helbredt men har jo spillet alle penge op og er i dyb gæld nu så det kan vi ikke... men dejligt at høre din mening det har vi jo alle ret til at havde
Anonym skriver: man skal havde ret til at havde sin mening. men ludomani er jo en slags sygdom som depression .. alkoholdsmisbrug osv som kræver hjælp og komme ud af. og vi valgte jo ikke selv at skulle så langt men der ligger ikke noget tættere på.. ville heller ind gerne betale for at blive helbredt men har jo spillet alle penge op og er i dyb gæld nu så det kan vi ikke... men dejligt at høre din mening det har vi jo alle ret til at havde
Jeg er faktisk lidt i tvivl om du kan få det dækket.
Jeg mindes at man kan til fertilitetsbehandling.
Jeg ville prøve at ringe til dit behandlingssted, måske de ved mere
Jeg ved man kan få kørsels tillæg hvis man skal behandles for pædofili, så måske du også kan få...
wamse skriver: Jeg har Været i behandling for misbrug, og der var ikke hjælp at hente til kørsel. Men tænker at du skal søge det som enkeltydelse, så kan det måske bevilges den vej igennem.
Jeg har Været i behandling for misbrug, og der var ikke hjælp at hente til kørsel. Men tænker at du skal søge det som enkeltydelse, så kan det måske bevilges den vej igennem.
boede du langt væk ? men tak for svar
Sally-Slingshot skriver: Det er ikke sikkert du kan få kørselsgodtgørelse, men du kan søge om at få dækket dine udgifter. Kontakt din sagsbehandler, han/hun ved hvad det hedder og hvordan det skal søges - mener ikke det er en enkeltydelse. Held og lykke med det.
Det er ikke sikkert du kan få kørselsgodtgørelse, men du kan søge om at få dækket dine udgifter. Kontakt din sagsbehandler, han/hun ved hvad det hedder og hvordan det skal søges - mener ikke det er en enkeltydelse. Held og lykke med det.
tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128