B-menneske fravænning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Jeg er også ULTRA B-menneske, og det er bestemt ikke let at omstille sig, synes jeg..

Og jeg er desværre ikke så god til at komme tidligt i seng, og når ens søn så gerne står op kl. 5-6 stykker, så kan det godt være liidt hårdt(men mere eller mindre selvforskyldt, han sover som oftest hele natten igennem fra 19-20 stykker, så jeg kunne jo bare gå tidligt i seng )

Nåh men mit bedste råd er: SOV når BABY SOVER og så skide være med rengøring m.m., det kan godt vente lidt!! Det er din eneste mulighed for at indhente lidt søvn og jeg kunne ikke fungere uden..

Og her i min graviditet med lillesøster, har det også været alfa omega, at kunne sove til middag sammen med bassen, det kan tydeligt mærkes, hvis jeg bliver nødt til at springe over, og så falder jeg stensikkert i søvn på sofaen inden kl. 21.. 

Mange tak for rådende, dem vil jeg helt sikkert tage til mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Hvis du ammer er der noget med, at man producerer et hormon, som gør at man vågner let men også falder let i søvn igen efter at man har været oppe med babyen. Det er rigtig smart!

Det kommer helt af sig selv. Man er jo vågen med babyen, så man bliver træt på andre tider af døgnet end ellers, og så er det bare at benytte anledningen til at sove, når man kan og gå tidligt i seng.

okay det var smart  

mange tak for rådende

Anmeld

9. august 2013

L&V

Anonym skriver:

ja kunne godt forstille mig at jeg heller ikke er den sjoveste at være sammen med efter et par dage med manglende søvn... men vil helt klart prøve at sove når hun sover  

Tror ik der er andet for. Det ligger jo så dybt i os og er ik noget vi ka ændre på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.