Klamt/Personligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Hvis man har irritabel tyktarm, kan man både få blødninger og fornemmelsen af at der er noget derinde. Det har jeg prøvet.

Men der kan jo også være urinvejsinfektion.

eller noget helt andet.

Jeg vil istemme mig koret og sige du skal til læge

Mange tak

Kan dog ikke ringe før mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Mange tak

Kan dog ikke ringe før mandag..

Jeg kom lige i tanke om at det også kunne være en rift dernede, det sagde de dengang de undersøgte mig for det. Jeg undrede mig nemlig over at det kunne give så stor en blødning, men det fortalte de at det kunne det godt

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg kom lige i tanke om at det også kunne være en rift dernede, det sagde de dengang de undersøgte mig for det. Jeg undrede mig nemlig over at det kunne give så stor en blødning, men det fortalte de at det kunne det godt

Jeg bløder ikke ret meget.. Der kommer bare meget af det der 'klumpblod'.

Det kommer indefra, som mens. Kan jeg mærke.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tja.. Er i tvivl om både kategori og overskrift. Men i mangel på bedre blev det sådan.

Here we go:

Jeg har i 1 uge haft smerter i maven, for neden i maven. Når jeg trykker maven nedad gør det ondt, når jeg bøjer mig og ligger på maven.

Tog en testog den var negativ

Jeg har flere gange mærket bevægelser i maven.
Jeg fødte 'sidst' for 6 måneder siden.

I fredags blødte jeg pludselig. Igennem trusser og shorts. Efter det blødte jeg minimalt, og der var kun noget når jeg tørrede mig. Intet i urinen.
Begyndte først at bløde 'ordentlig' for to dage siden, hvor jeg måtte tage bind i.
De sidst to dage er der kommet meget 'tykt' blod ud. Ved ikke hvad det kaldes. Mørkerødt i klumper..

Jeg er utrolig træt, ondt i ryggen og har hovedpine oveni.

Bør jeg søge læge? Eller er det meget normalt?

Havde selvfølgelig håbet at lægen sagde jeg var gravid, men hvorfor skulle vi også have bare lidt held!!

Nå, tarme og galde-dibudut har det fint, så intet der.

Smerter og kvalme kan komme pga. mavesyre, hvilket jeg har bøvlet meget med.

Jeg skal på en eller anden kur i 14 dage og derefter give min læge et kald med update

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er ret normalt at have phantom-spark, tror du at det kan være det?

Og mens er ofte mere smertefuldt efter en fødsel end inden. Livmoderen er større, jeg ved ikke om det har noget med det at gøre?

Inden jeg blev gravid blødte jeg i fem dage cirka, og det var nok ned supertampon i de føste to dage og derefter normale. De skulle skiftes hver anden-tredje time.

I dag skal jeg bruge supertampon + natbind og de skal skiftes efter max en time, ellers er der blod over det hele  Og det er samtlige 10 dage!

Jeg håber at du snart får det bedre! 

BTW, ammer du stadig? 

Havde selvfølgelig håbet at lægen sagde jeg var gravid, men hvorfor skulle vi også have bare lidt held!!

Jeg skal på en eller anden kur i 14 dage og derefter give min læge et kald med update

Anmeld

12. august 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hvis du har meget mavesyre kan jeg varmt anbefale balancid - det kan købes i håndkøb på apoteket, og er mit mirakelmiddel 

Anmeld

12. august 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Tja.. Er i tvivl om både kategori og overskrift. Men i mangel på bedre blev det sådan.

Here we go:

Jeg har i 1 uge haft smerter i maven, for neden i maven. Når jeg trykker maven nedad gør det ondt, når jeg bøjer mig og ligger på maven.

I fredags blødte jeg pludselig. Igennem trusser og shorts. Efter det blødte jeg minimalt, og der var kun noget når jeg tørrede mig. Intet i urinen.
Begyndte først at bløde 'ordentlig' for to dage siden, hvor jeg måtte tage bind i.
De sidst to dage er der kommet meget 'tykt' blod ud. Ved ikke hvad det kaldes. Mørkerødt i klumper..

Du bør nok tage til lægen, det kan jo være mange ting.! 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Du bør nok tage til lægen, det kan jo være mange ting.! 

Har været ved læge

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvis du har meget mavesyre kan jeg varmt anbefale balancid - det kan købes i håndkøb på apoteket, og er mit mirakelmiddel 

Kender alt for godt Balancid.

Problemet er bare at jeg har refluks. Så er det helt andre sager. Det kan være 'farligt' med alt det syre i spiserøret.

Har dog ikke haft det så meget de sidste dage, men det kan jo gøre være der alligevel

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Here we go:

Nu bløder jeg igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.