Klamt/Personligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
19 svar
5 synes godt om
8. august 2013

Anonym trådstarter

Tja.. Er i tvivl om både kategori og overskrift. Men i mangel på bedre blev det sådan.

Here we go:

Jeg har i 1 uge haft smerter i maven, for neden i maven. Når jeg trykker maven nedad gør det ondt, når jeg bøjer mig og ligger på maven.

Tog en testog den var negativ

Jeg har flere gange mærket bevægelser i maven.
Jeg fødte 'sidst' for 6 måneder siden.

I fredags blødte jeg pludselig. Igennem trusser og shorts. Efter det blødte jeg minimalt, og der var kun noget når jeg tørrede mig. Intet i urinen.
Begyndte først at bløde 'ordentlig' for to dage siden, hvor jeg måtte tage bind i.
De sidst to dage er der kommet meget 'tykt' blod ud. Ved ikke hvad det kaldes. Mørkerødt i klumper..

Jeg er utrolig træt, ondt i ryggen og har hovedpine oveni.

Bør jeg søge læge? Eller er det meget normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tja.. Er i tvivl om både kategori og overskrift. Men i mangel på bedre blev det sådan.

Here we go:

Jeg har i 1 uge haft smerter i maven, for neden i maven. Når jeg trykker maven nedad gør det ondt, når jeg bøjer mig og ligger på maven.

I fredags blødte jeg pludselig. Igennem trusser og shorts. Efter det blødte jeg minimalt, og der var kun noget når jeg tørrede mig. Intet i urinen.
Begyndte først at bløde 'ordentlig' for to dage siden, hvor jeg måtte tage bind i.
De sidst to dage er der kommet meget 'tykt' blod ud. Ved ikke hvad det kaldes. Mørkerødt i klumper..

jeg ville søge læge. specielt fordi du har ondt . håber det bedste

Anmeld

8. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Here we go:

Da det lider som om at det er en ny oplevelse for dig mht blødningen og smerter, vil jeg anbefale dig at ringe og som minimum få en snak med din læge. Tror ikke at der er noget 'alvorligt' galt, men det er en anderledes oplevelse for dig, og du lyder bekymret. Ring og få forhåbentlig et beroligende ord fra ham

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg ville søge læge. specielt fordi du har ondt . håber det bedste

Tak

Ringer til lægen i morgen.

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Da det lider som om at det er en ny oplevelse for dig mht blødningen og smerter, vil jeg anbefale dig at ringe og som minimum få en snak med din læge. Tror ikke at der er noget 'alvorligt' galt, men det er en anderledes oplevelse for dig, og du lyder bekymret. Ring og få forhåbentlig et beroligende ord fra ham

Har aldrig oplevet noget lign., så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre

Ved godt det er lidt tamt at skrive her og spørge, men er lidt lost..

Tak

Anmeld

8. august 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Here we go:

Det er ret normalt at have phantom-spark, tror du at det kan være det?

Og mens er ofte mere smertefuldt efter en fødsel end inden. Livmoderen er større, jeg ved ikke om det har noget med det at gøre?

Inden jeg blev gravid blødte jeg i fem dage cirka, og det var nok ned supertampon i de føste to dage og derefter normale. De skulle skiftes hver anden-tredje time.

I dag skal jeg bruge supertampon + natbind og de skal skiftes efter max en time, ellers er der blod over det hele  Og det er samtlige 10 dage!

Jeg håber at du snart får det bedre! 

BTW, ammer du stadig? 

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er ret normalt at have phantom-spark, tror du at det kan være det?

Og mens er ofte mere smertefuldt efter en fødsel end inden. Livmoderen er større, jeg ved ikke om det har noget med det at gøre?

Inden jeg blev gravid blødte jeg i fem dage cirka, og det var nok ned supertampon i de føste to dage og derefter normale. De skulle skiftes hver anden-tredje time.

I dag skal jeg bruge supertampon + natbind og de skal skiftes efter max en time, ellers er der blod over det hele  Og det er samtlige 10 dage!

Jeg håber at du snart får det bedre! 

BTW, ammer du stadig? 

Shit det lyder vildt.

Nej, ammede kun få dage.

Anmeld

8. august 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Shit det lyder vildt.

Nej, ammede kun få dage.

Det er det også

Er det første gang du har haft mens/blødning?

Jeg syntes selvfølgelig stadig du skal kontakte lægen hvis du er utryg, jeg ville bae lige fortælle dig at jeg har været udsat for det samme og jeg har fået en "dildo-scanning" og alt var perfekt

Bare lige så du kunne sove i nat 

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er det også

Er det første gang du har haft mens/blødning?

Jeg syntes selvfølgelig stadig du skal kontakte lægen hvis du er utryg, jeg ville bae lige fortælle dig at jeg har været udsat for det samme og jeg har fået en "dildo-scanning" og alt var perfekt

Bare lige så du kunne sove i nat 

Nej, har haft et par gange før ::

Hah, dildoscanning. LOVE IT!!

Mange tak

Anmeld

8. august 2013

aarhusmor

Hvis man har irritabel tyktarm, kan man både få blødninger og fornemmelsen af at der er noget derinde. Det har jeg prøvet.

Men der kan jo også være urinvejsinfektion.

eller noget helt andet.

Jeg vil istemme mig koret og sige du skal til læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.