Agh skruk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
6 svar
2 synes godt om
8. august 2013

MorTilDenDejligste

nu har manden gået rundt og været skruk i et par mdr. og jeg har hele tiden sagt at det måte vente til lille manden er omkring to år til vi starter, men men nu er jeg altså skruk og lille manden er kun 14 mdr.

ved ikke om jeg skal lytte til min skrukhed eller holde ved det jeg sagde fra starten af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Trekløver(:

catharina skriver:

nu har manden gået rundt og været skruk i et par mdr. og jeg har hele tiden sagt at det måte vente til lille manden er omkring to år til vi starter, men men nu er jeg altså skruk og lille manden er kun 14 mdr.

ved ikke om jeg skal lytte til min skrukhed eller holde ved det jeg sagde fra starten af...

Hvis i begge er klar til en lille mere så er det da bare i gang, hvis det passer ind i jeres liv lige nu selvfølgelig jeres under ville da i hvert fald nå at få meget glæde af hinanden 

Anmeld

8. august 2013

Trekløver(:

Mor1991 skriver:

Hvis i begge er klar til en lille mere så er det da bare i gang, hvis det passer ind i jeres liv lige nu selvfølgelig jeres under ville da i hvert fald nå at få meget glæde af hinanden 

Unger*

Anmeld

8. august 2013

Tulipan

catharina skriver:

Du ved jo ikke hvor lang tid der går før du blir gravid, så hvorfor ikke bare begynde at prøve?
Hvis I begge føler jer klar til det?
Hvis du skulle blive gravid i første hug blir der jo næsten 2 år mellem dem så vidt jeg kan regne, og det er da meget tilpas?

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Du ved jo ikke hvor lang tid der går før du blir gravid, så hvorfor ikke bare begynde at prøve?
Hvis I begge føler jer klar til det?
Hvis du skulle blive gravid i første hug blir der jo næsten 2 år mellem dem så vidt jeg kan regne, og det er da meget tilpas?

Jeg er enig

Anmeld

8. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg vil sige smid præventionen og tag det som det kommer ikke det store ræs med div tests. Hvis der så ikke er sket noget når i nærmer jer jeres barns 2års fødselsdag, SÅ kunne i begynde aktivt at gå efter æl

Anmeld

8. august 2013

MorTilDenDejligste

tror også bare vi skal i gang med det samme, det tog et år for os at få lille manden, så hvis det skulle være tilfældet igen kan det kun gå for langsomt med at komme igang. vi har også flere gange snakket om at mellem 2 og to et halvt år imellem ville være en perfekt aldersforskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.