uge 4? har ægget så ikke sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Tak for svar

Så jeg krydser for, at den bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
grinny skriver:

Du er 4 fulde uger henne og 0 dage i uge 5, derfor har du "overstået" uge 4 og er derfor i 5. graviditetsuge

Okay tusen tak for svar så kunne jeg enlig forstå det

Anmeld

8. august 2013

anna111

Martsbaby skriver:

Så jeg krydser for, at den bliver

Tusen tak håber jeg virkelig

Anmeld

8. august 2013

grinny

Anna111 skriver:

Okay tusen tak for svar så kunne jeg enlig forstå det

Det var så lidt 

Synes også selv det var forvirrende i starten 

Og tillykke 

Anmeld

8. august 2013

anna111

grinny skriver:

Det var så lidt 

Synes også selv det var forvirrende i starten 

Og tillykke 

Tusen tak

Anmeld

8. august 2013

l.kjoeller

Anna111 skriver:

sad lige og læste lidt fra uge til uge og der står der uge 4 sætter ægget sig fast? Men er der så chance for stadig at bløde så det bare ryger med ud? Eller

Håber ikke det er et for dumt spørgsmål men forstår det ikke rigtig trude det havde sat sig fast?

ægget er helt sikkert sat fast når du står med positiv test. er derfor man ikke får mens. ægget tager vidst et par dage om at blive transporteret ind i livmoderen og så arbejder det sig fast.

Anmeld

8. august 2013

Kløver

Anna111 skriver:

Okay hehe det vil sige jeg er 4uger henne men hvordan kan jeg være i 5uge så jeg testede positiv her til morges

Tillykke

Altså du er i femte uge men 4 fulde uger så i daglig tale 4 uger henne

Er man gravid og 29 uger henne er man 7 mdr henne (da man man ugemæssigt går ud fra der går 4 uger på 1 måned) men man er gravid i ottende måned, det er fordi man har gennemført 7 mdr af graviditeten men går mod 8 måned så når man når termin eller går over kan man faktisk være gravid i tiende eller i nogle tildfælde 11 måned fordi man egentlig har været gravid i 10 mdr.
Feks er en kvinde gravid i 9 mdr men i 40 uger, da 9 mdr ikke altid strækker, men bliver man gravid men cyklus dag 1 1 jan og en normal længde cyklus med termin i uge 40 men det er i okt som jo er den tiende måned så er man gået over tid og feks ikke er gået i fødsel i uge 41-42 vil man ifølge kalender måneden være gravid i 11 måned i oktober

Anmeld

8. august 2013

modesty

Anna111 skriver:

Okay tak for svar skulle have haft mens igår og testede positiv idag så håber da ægget har sat sig fast nu

Du kan ikke teste positiv medmindre ægget har sat sig fast. 

Anmeld

8. august 2013

CH2012

Anna111 skriver:

Okay hehe det vil sige jeg er 4uger henne men hvordan kan jeg være i 5uge så jeg testede positiv her til morges

Stort tillykke! Fedt fedt!!

Anmeld

8. august 2013

Frk. Himmelblå

Anna111 skriver:

Okay tak for svar skulle have haft mens igår og testede positiv idag så håber da ægget har sat sig fast nu

Så er du i uge 5 - og 4 uger henne. 

(Kan være forvirrende, da mange skriver det forkert - selv på min-mave.dk gør de det forkert )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.