uge 4? har ægget så ikke sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
21 svar
6 synes godt om
8. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
sad lige og læste lidt fra uge til uge og der står der uge 4 sætter ægget sig fast? Men er der så chance for stadig at bløde så det bare ryger med ud? Eller

Håber ikke det er et for dumt spørgsmål men forstår det ikke rigtig trude det havde sat sig fast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

sad lige og læste lidt fra uge til uge og der står der uge 4 sætter ægget sig fast? Men er der så chance for stadig at bløde så det bare ryger med ud? Eller

Håber ikke det er et for dumt spørgsmål men forstår det ikke rigtig trude det havde sat sig fast?

Det er jo omkring uge 4 du "skal" have mens.. Så ja, ægget kan godt være i gang med at sætte sig fast, men så ikke nå det.. Det er vidst det de kloge kalder en BIO..

Men jeg vil så sige, du kan også få blødning uden det betyder løbet er kørt.. Kender flere der har haft det "problem" med mens kom til tiden, men stadig være gravid..

Anmeld

8. august 2013

anna111

Martsbaby skriver:

Det er jo omkring uge 4 du "skal" have mens.. Så ja, ægget kan godt være i gang med at sætte sig fast, men så ikke nå det.. Det er vidst det de kloge kalder en BIO..

Men jeg vil så sige, du kan også få blødning uden det betyder løbet er kørt.. Kender flere der har haft det "problem" med mens kom til tiden, men stadig være gravid..

Okay tak for svar skulle have haft mens igår og testede positiv idag så håber da ægget har sat sig fast nu

Anmeld

8. august 2013

Kløver

Ægget sætter sig fast ca 3+0 også kaldet 4 uge men du er 3 uger henne. Altid lidt forvirrende

Anmeld

8. august 2013

anna111

Maja84 skriver:

Ægget sætter sig fast ca 3+0 også kaldet 4 uge men du er 3 uger henne. Altid lidt forvirrende

Ja det er meget forvirne så for taminberegningen her inde siger jeg er4+0 idag så forstår det ikke rigtig

Anmeld

8. august 2013

Kløver

Anna111 skriver:

Ja det er meget forvirne så for taminberegningen her inde siger jeg er4+0 idag så forstår det ikke rigtig

Så er du 4+0 og 4 uger henne men i 5 (femte) uge så burde du også kunne teste nu

Anmeld

8. august 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Okay tak for svar skulle have haft mens igår og testede positiv idag så håber da ægget har sat sig fast nu

det burde det

Anmeld

8. august 2013

anna111

Maja84 skriver:

Så er du 4+0 og 4 uger henne men i 5 (femte) uge så burde du også kunne teste nu

Okay hehe det vil sige jeg er 4uger henne men hvordan kan jeg være i 5uge så jeg testede positiv her til morges
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2013

anna111

Martsbaby skriver:

det burde det

Tak for svar

Anmeld

8. august 2013

grinny

Du er 4 fulde uger henne og 0 dage i uge 5, derfor har du "overstået" uge 4 og er derfor i 5. graviditetsuge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.