Kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

baby2010 skriver:

Jeg spiser hele tiden - også inden jeg står og op og inden jeg skal sove - kiks, brød, frugt, grønt - har prøvet alt efterhånden, synes jeg. Desværre har intet hjulpet.
Nu vil jeg i morgen prøve at gå i Matas og købe søsyge armbånd...

dem har jeg prøvet, de hjælper ikke på mig, desværre... men tror måske at min kvalme er så kraftig at den de ikke kan tage det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Betina88

Min kvalme var heldigvis ikk' slem .. Men jeg ville ønske jeg havde nogle go'e råd til dig ..

Jeg sørgede for at drikke vand , så jeg ikk' sku' kaste op uden at have noget i maven ..

Men jeg måtte desværre også kaste op , hvis jeg fik noget at spise .. Det var bare ikk' sjovt .. Men jeg overlevede da ..

Anmeld

14. juli 2009

Sabina & Simone

Døjede ikke så meget med kvalme, men de gange jeg gjorde der spiste jeg også mariekiks... Drak et stort glas rød saftevand (blandet frugter) med masser af isterninger, som jeg så knasede til sidst... Hjalp meget... Og det hjælper altså også mod halsbrand... Døjede jeg noget så frygteligt med og skal lige hilse og sige at man ikke skal drikke æblejuice så... Hehe...

Anmeld

15. juli 2009

baby2010

Tak for alle de søde og gode råd! Det som hjælper allermest er nok, at høre vi er flere i samme båd! Det gør det lidt lettere en måde!

Jeg vil lige dele med jer, at jeg i dag har købt søsyge armbånd og de tog kvalmen tidligere i dag!
Nu er jeg lige vågnet, så jeg er forkvalmet, men jeg oplever ikke at det er så slemt!!! Fantastisk

Jeg er vist i 8-9. uge lige nu, så jeg håber snart at det er overstået med kvalme

Anmeld

15. juli 2009

MaleneG

baby2010 skriver:

Tak for alle de søde og gode råd! Det som hjælper allermest er nok, at høre vi er flere i samme båd! Det gør det lidt lettere en måde!

Jeg vil lige dele med jer, at jeg i dag har købt søsyge armbånd og de tog kvalmen tidligere i dag!
Nu er jeg lige vågnet, så jeg er forkvalmet, men jeg oplever ikke at det er så slemt!!! Fantastisk

Jeg er vist i 8-9. uge lige nu, så jeg håber snart at det er overstået med kvalme

en masse mathilde kakao mælk gør underværker mod kvalme, og det samme med sodavands is

Anmeld

15. juli 2009

baby2010

MaleneG skriver:

en masse mathilde kakao mælk gør underværker mod kvalme, og det samme med sodavands is

Fantastisk - jeg må sende kæresten ud og hente ting til mig

Anmeld

15. juli 2009

SAL

Puha -føler med alle jer, der har kvalme gennem graviditeten
Hvis kvalmen er så slem, at man er lige ved ikke at kunne klare den - ja, så har jeg hørt (fra pålidelige kilder) at man kan få noget på recept! Ved ikke præcis hvad det er, men har hørt om flere gravide, der næsten ikke kunne overskue deres graviditet pga. kvalmen...De gik til lægen, som kunne give dem noget mod den! Selvfølgelig bør man prøve ALT andet..men som sidste udvej måske!
God graviditet - og væk med kvalmen!!!
Kh Louise

Anmeld

19. juli 2009

mum2010

Døjer også rigtig meget med kvalme. Det er værst om morgenen så jeg sørger for at have 2-3 mariekiks ved siden af sengen Det hjælper lige til at tage det værste inden jeg skal op. Ellers ja så er kakao et hit, så det får jeg drukket en del af.

Jannie 6+6

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Kan sagtens huske det... Jeg har ikke nogen råd som sådan.. Jeg kastede op konstant i hele graviditeten næsten...

Jeg spiste Ferskner, gulerødder, sodavands is...
Og det hjalp da end lille smule...

Anmeld

19. juli 2009

baby2010

Hej piger - bare en lille update! Jeg har fået det SÅ meget bedre!
Jeg ved ikke om det er fordi min krop har vænnet sig til graviditeten, om det er fordi mine søsyge armbånd virker eller om det er fordi den weekendtur jeg har været på har givet mig luftforandring...

Uanset hvad så har et eller andet virket, og jeg har ikke haft kvalme i weekenden - hold k... en lettelse!

God bedring til alle, som har kvalme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.