Kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.728 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

baby2010

Kære piger,

nu kan jeg snart ikke mere... Jeg har haft kvalme stortset uafbrudt i mere end 1 uge nu. Jeg har prøvet ALT, fulgt ALLE forskrifter, råd og ideer, men intet hjælper! Jeg er ved at blive helt desperat, for jeg kan jo ikke leve sådan her!?

Er der nogen som har oplevet det samme? Nogen som kan nogle nye "ikke-hørt-før" tricks? Hvad er jeres erfaringer med kvalme?

Jeg har virkelig brug for hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

baby2010 skriver:

Kære piger,

nu kan jeg snart ikke mere... Jeg har haft kvalme stortset uafbrudt i mere end 1 uge nu. Jeg har prøvet ALT, fulgt ALLE forskrifter, råd og ideer, men intet hjælper! Jeg er ved at blive helt desperat, for jeg kan jo ikke leve sådan her!?

Er der nogen som har oplevet det samme? Nogen som kan nogle nye "ikke-hørt-før" tricks? Hvad er jeres erfaringer med kvalme?

puha har selv vildt meget kvalme... ku også godt tænke mig en kur på det...
min sidste graviditet havde jeg 8 lange mdr med kvalme.og opkast. det er de færreste der har det så længe.. nu er jeg gravid igen og har den vildeste kvalme, er kun 10uger henne så håber det stopper omkring uge 13, der plejer det at sku stoppe... hvor langt er du henne?? håber for dig den går væk, det er ikke sjovt at gå med.. dagen er svær at komme igennem.. har desværre ikke en kur, men fed mad gør det værre.. så spis sundt..

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

baby2010 skriver:

Kære piger,

heej

puha kan godt huske det!!! men fant ud af det sent men det kom også lige så snart jeg jeg hade fundet ud af det!! mit var så slemt at jeg i den skole jeg gik i fra om morgen til kl 20 ku sidde og glo på en stol !!! for ku ikk stå op . ,

Anmeld

14. juli 2009

Moldemine

karina22 skriver:

puha har selv vildt meget kvalme... ku også godt tænke mig en kur på det...
min sidste graviditet havde jeg 8 lange mdr med kvalme.og opkast. det er de færreste der har det så længe.. nu er jeg gravid igen og har den vildeste kvalme, er kun 10uger henne så håber det stopper omkring uge 13, der plejer det at sku stoppe... hvor langt er du henne?? håber for dig den går væk, det er ikke sjovt at gå med.. dagen er svær at komme igennem.. har desværre ikke en kur, men fed mad gør det værre.. så spis sundt..

Hejsa..
jeg døjede selv med det i begyndelsen af graviditeten, jeg spiste så 3 mariekiks og drak et glas mælk hver aften inden jeg gik i seng, og gjorde det igen til min middagsmad, det hjalp på kvalmen, men den forsvant ikke 100%, og så er det en go' idé at spise små hyppige måltider..
måske det også hjælper dig..
Kram Maria uge 31+1

Anmeld

14. juli 2009

Moldemine

baby2010 skriver:

Kære piger,

Hejsa..
jeg døjede selv med det i begyndelsen af graviditeten, jeg spiste så 3 mariekiks og drak et glas mælk hver aften inden jeg gik i seng, og gjorde det igen til min middagsmad, det hjalp på kvalmen, men den forsvant ikke 100%, og så er det en go' idé at spise små hyppige måltider..
Kram Maria uge 31+1

Anmeld

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Malouis skriver:

Hejsa..
Kram Maria uge 31+1

jg kan ikke fordrage mælk, men måske et glas kakao i stedet...det må jeg lige prøve engang, for puha det er nogen hårde dage.. når man bare går og har det dårligt.. tak for tippet..

Anmeld

14. juli 2009

baby2010

Jeg spiser hele tiden - også inden jeg står og op og inden jeg skal sove - kiks, brød, frugt, grønt - har prøvet alt efterhånden, synes jeg. Desværre har intet hjulpet.
Nu vil jeg i morgen prøve at gå i Matas og købe søsyge armbånd...

Anmeld

14. juli 2009

Ni-ko-li-ne

baby2010 skriver:

Jeg spiser hele tiden - også inden jeg står og op og inden jeg skal sove - kiks, brød, frugt, grønt - har prøvet alt efterhånden, synes jeg. Desværre har intet hjulpet.
Nu vil jeg i morgen prøve at gå i Matas og købe søsyge armbånd...

jeg skulle lige til at skrive det... KØB DEM!!!! havde selv massiv kvalme og de hjalp altså... de kunne ikke holde det væk konstant... nogen gange tog de lige toppen...

held og lykke!

Anmeld

14. juli 2009

AstridM

baby2010 skriver:

Kære piger,

Jeg tabte mig omkring 10 kg i de første 4 mdr af begge min graviditeter, og der er intet der hjalp

Desværre så er det ofte at bide det i sig

Anmeld

14. juli 2009

MaleneGærup

karina22 skriver:

jg kan ikke fordrage mælk, men måske et glas kakao i stedet...det må jeg lige prøve engang, for puha det er nogen hårde dage.. når man bare går og har det dårligt.. tak for tippet..

Min kvalme var ikke så slem, jeg skulle bare sørge for at spise tit også lige inden jeg gik i seng, så var kvalmen ikke så slem.

Husk at hvis du ikke drikker mælk skal du spise kalk pille (kan ikke huske hvornår det er man skal begynde)
Håber snart det bliver bedre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.