alder mellem børnene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er 23 mdr. imellem børn for lidt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.039 visninger
23 svar
8 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Vi har snakket om pb2, er 23 mdr. for lidt imellem børnene ??

Det var ikke det vi i første omgang havde tænkt, men der er flere ting der skal gå op i en højere enhed bla. med uddannelse osv.

Vi er hel vilde med ideen om at nr. 2 kan være nu og ikke først om 3 år, så der bliver godt 4 år imellem dem. Det synes vi der er for lang tid, og vi bliver jo heller ikke yngrere.

Så hjælp lige, er 23 mdr. for kort afstand??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige - og i vores verden er det perfekt

Anmeld

7. august 2013

Eliza

Der bliver 22 mdr mellem mine  Så jeg har stemt nej 

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige - og i vores verden er det perfekt

Se det er udtalelser som det, der bekræfter mig i at det sagtens kan lade sig gøre

Anmeld

7. august 2013

B&J

hvis i har lyst til at få en lille ny mere jamen så skal i da gøre det

Anmeld

7. august 2013

aya-zia

17½ månede mellem min prinsesser så BESTEMT NEJ

Anmeld

7. august 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Det var ikke det vi i første omgang havde tænkt, men der er flere ting der skal gå op i en højere enhed bla. med uddannelse osv.

Vi er hel vilde med ideen om at nr. 2 kan være nu og ikke først om 3 år, så der bliver godt 4 år imellem dem. Det synes vi der er for lang tid, og vi bliver jo heller ikke yngrere.

Vi starter pb baby her i næste måned og hvis alt går vel så vil der være 18 mdr imellem dem... :-) Hvis jeg altså bliver gravid i første hug, hvilket self ikke er sikkert. men fra 18 mdr og frem.. så nej det syntes jeg ikke er for lidt, derimod er det da skønt med børn der kan følges ad. 

Anmeld

7. august 2013

Mum33

Anonym skriver:

Der er 4 1/2 år mellem vores. Så dejligt .... Der har været tid og ro til dem begge og de har stor fornøjelse af hinanden i vores verden er det helt perfekt. 

Anmeld

7. august 2013

Ciss

Anonym skriver:

Vi har nøjagtig 23 mndr imellem vores to og jeg har aldrig fortrudt det et sekund!

Lidt hårdt til tider, når de er helt små, men de har enorm glæde af hinanden, leger sammen det meste af tiden og synes, de samme ting er morsomme. Jeg synes selvfølgelig, at det er helt perfekt!

Anmeld

7. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

der er 17 mdr mellem mine 2 ældste, så knap 4 år mellem den yngste og tvillingerne når de kommer

de kommer så jo gudskelov på samme tid for ellers ville jeg selv mene det var for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.