forandring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

Kat2244

Min kvalme startede i uge 7 og mht. ømme bryster, så prøvede jeg så vidt muligt at gå uden BH og brugte en blød bomulds sportstop uden bøjle eller stramt elastik :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

stjernehimmel

min første graviditet blev opdaget ved at jeg INTET kunne holde i mig og bare var så syg og dårlig.... der var jeg vist ca 8 uger henne...

er efter hvad jeg ved 5 uger idag... mine bryster er MØG ømme og allerede ved at vokse ud af mine bh'er.... og kvalme har jeg haft længe... dog uden at kaste op kan dog mærke at kvalmen er øget idag... kan ikke udstå lugten af kælder... og kan bare lugte det over alt....

Min mave vokser dælme os hurtigt denne gang... og tvivler på jeg kan skjule det til uge 12

Anmeld

7. august 2013

Mother-love

Camille Mørch Andersen skriver:

Hej piger

Jeg er 5+5 dage henne! og nøøøj hvor er jeg allerede træt af at have ømme bryster?

noget man kan gøre? hvilken bh? ja hvad som helst.. kan kun gå med min bikini den går over halsen og støtter hele brystet isiderne og hen over..

og til jer som fik kvalme? og opkastninger hvornår startede det??

har stadig ikke set mere til symptomer end ømmebryster svimmel, forøget lugtesans og hovdepine..og træthed.. 

I min graviditet med Isabella. Gik jeg hurtigt over til de der graviditetstoppe man kan få. De var så rare at have på der var ikke noget der strammede nogen steder.

Mht kvalme. Min den startede i uge 6 og var der frem til uge 18. Med opkast flere gange om dagen

Ellers havde jeg ikke de vilde symptomer andet end efter uge 30 hvor halsbranden startede og blev værre og værre

Anmeld

7. august 2013

L&V

Camille Mørch Andersen skriver:

Hej piger

Jeg er 5+5 dage henne! og nøøøj hvor er jeg allerede træt af at have ømme bryster?

noget man kan gøre? hvilken bh? ja hvad som helst.. kan kun gå med min bikini den går over halsen og støtter hele brystet isiderne og hen over..

og til jer som fik kvalme? og opkastninger hvornår startede det??

har stadig ikke set mere til symptomer end ømmebryster svimmel, forøget lugtesans og hovdepine..og træthed.. 

Jeg havde kvalme/opkast fra 5+ til 23+..

Mht bh så brug det der føles behageligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.