forandring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
13 svar
5 synes godt om
7. august 2013

Camille Mørch Andersen

Hej piger

Jeg er 5+5 dage henne! og nøøøj hvor er jeg allerede træt af at have ømme bryster?

noget man kan gøre? hvilken bh? ja hvad som helst.. kan kun gå med min bikini den går over halsen og støtter hele brystet isiderne og hen over..

og til jer som fik kvalme? og opkastninger hvornår startede det??

har stadig ikke set mere til symptomer end ømmebryster svimmel, forøget lugtesans og hovdepine..og træthed.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Juliekp

Camille Mørch Andersen skriver:

Hej piger

Jeg er 5+5 dage henne! og nøøøj hvor er jeg allerede træt af at have ømme bryster?

noget man kan gøre? hvilken bh? ja hvad som helst.. kan kun gå med min bikini den går over halsen og støtter hele brystet isiderne og hen over..

har stadig ikke set mere til symptomer end ømmebryster svimmel, forøget lugtesans og hovdepine..og træthed.. 

Hvis din bikini er god for dine bryster, så gå med den. Jeg elskede mine sports bh'er fra h&m, da jeg havde ømme bryster, både før og efter fødsel.

Første gang jeg var gravid (fik frivillig abort 9+), havde jeg kvalme og opkast fra start til slut. Kunne ikke holde noget i mig og kastede op hver 3-5 minut, konsant og hele tiden. 

Det er da også en del symptomer du har og det er helt fint. Kan være der kommer flere når du kommer længere hen

Jeg selv havde slet ingen symptomer i min 2. graviditet, udover træthed. 

Anmeld

7. august 2013

mrhl

Hej piger

Tror ikke der er så meget andet for end at gå i det som er mindst ubehageligt. Jeg må også tit rende rundt med min bikini top, fordi den er mere behagelig end almindelige bh'er

Kvalme/opkast kom omkring uge 7-8

Anmeld

7. august 2013

Hyacinth

Hej piger

Der findes hjemmesider med graviditets-bh'er, som skulle være mere behagelige end alm. bh'er Prøv at Google undertøj til gravide.

I min første graviditet havde jeg kvalme+opkast fra 1 uges tid inden testdag - det fortsatte til uge 25, hvor den blev afløst af halsbrand. Det blev en pige mærkede ikke så meget til ømme bryster.
I anden graviditet fik jeg først kvalme i uge 11 og det varede til uge 16 ca. Det blev en dreng Jeg havde en anelse ømme bryster i starten, men det aftog vist rimelig hurtigt, så vidt jeg husker

Det er bare SÅ forskelligt, hvilke symptomer man har og om man overhovedet har symptomer
At have meget kvalme er ikke = mere gravid

Anmeld

7. august 2013

Camille Mørch Andersen

Juliekp skriver:

Hvis din bikini er god for dine bryster, så gå med den. Jeg elskede mine sports bh'er fra h&m, da jeg havde ømme bryster, både før og efter fødsel.

Første gang jeg var gravid (fik frivillig abort 9+), havde jeg kvalme og opkast fra start til slut. Kunne ikke holde noget i mig og kastede op hver 3-5 minut, konsant og hele tiden. 

Det er da også en del symptomer du har og det er helt fint. Kan være der kommer flere når du kommer længere hen

Jeg selv havde slet ingen symptomer i min 2. graviditet, udover træthed. 

brugte også min sports bh.. men efter jeg tabte mig 12 kg.. sidder mine bryster totalt dumt i den... nu hvor den er for stor .. har ikke gidet at købe en ny..

så har taget bikinien ibrug! )

Anmeld

7. august 2013

Eliza

Drik en milkshake, med blændet flæskesvær og makrald... Så kommer kvalmen helt af sig selv 

Puh jeg er 5+6 og bare tanken gir mig kvalme. 

Jeg sys skal nyde at du ik har kvalme. Det kan tids nok komme og så bander man det altså langt væk. 

Jeg ørlede alle steder konstant frem til uge 27 med den sidste og havde konstant kvalme Fra uge 5. Så denne gang nyder jeg, at det ikke er ret meget kvalme jeg lider under (7-9-13) mine eneste symptomer, denne gang, er at jeg er træt og så lidt med lugte. (Manden stinker sygt af gammel spruT  Og han drikker ikke )

som en anden os skev. Så er sports bh'er rigtig gode her os. 

Anmeld

7. august 2013

Camille Mørch Andersen

Eliza skriver:

Drik en milkshake, med blændet flæskesvær og makrald... Så kommer kvalmen helt af sig selv 

Puh jeg er 5+6 og bare tanken gir mig kvalme. 

Jeg sys skal nyde at du ik har kvalme. Det kan tids nok komme og så bander man det altså langt væk. 

Jeg ørlede alle steder konstant frem til uge 27 med den sidste og havde konstant kvalme Fra uge 5. Så denne gang nyder jeg, at det ikke er ret meget kvalme jeg lider under (7-9-13) mine eneste symptomer, denne gang, er at jeg er træt og så lidt med lugte. (Manden stinker sygt af gammel spruT  Og han drikker ikke )

som en anden os skev. Så er sports bh'er rigtig gode her os. 

har skam kvalme! men ikke opkast endnu.. kunne bare være meget sjovt at se hvornår andre begyndte at kaste op:i

Anmeld

7. august 2013

Camille Mørch Andersen

det er så her den lille spilopmager gemmer sig og laver balade ... fyfy..

men man er da begyndt at kunne se lidt.. første billede af graviditet.. 2 billede af inden jeg blev gravid! og lige havde tabt 12 kg..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2013

Eliza

har skam kvalme! men ikke opkast endnu.. kunne bare være meget sjovt at se hvornår andre begyndte at kaste op:i

Men det er jo ikke alle der er så uheldige at kaste op. 

Må jeg spørge hvorfor du så inderligt ønsker at laste op? 

Bla. Er der ik godt for dit spiserør og da slet ikke dine tænder. 

Anmeld

7. august 2013

Camille Mørch Andersen

Eliza skriver:

Men det er jo ikke alle der er så uheldige at kaste op. 

Må jeg spørge hvorfor du så inderligt ønsker at laste op? 

Bla. Er der ik godt for dit spiserør og da slet ikke dine tænder. 

ønsker det skam heller ikke - men blot nysg om hvornår andre begyndte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.