Jeg melder mig ind her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. august 2013

Lykkelig91

Kære i vordende mødre

- nu melder jeg mig ind i denne termins grp. Efter at nyheden er fortalt til familie og venner. Jeg har termin d. 18feb. 2014.

Jeg har haft en delvis nem graviditet indtil videre, jeg har døjet meget opkastninger siden uge 6, men tror det skyldes nervøsitet. Jeg ser frem til at hører mere om jer hver især.

Og til sidst et skannings billede af den lille fra nf. Den lå mageligt med tomlen i munden - jeg håber at billedet er blevet tilføjet korrekt.

God dag til jer alle herfra.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Line Højdal

Lykkelig91 skriver:

Kære i vordende mødre

- nu melder jeg mig ind i denne termins grp. Efter at nyheden er fortalt til familie og venner. Jeg har termin d. 18feb. 2014.

Jeg har haft en delvis nem graviditet indtil videre, jeg har døjet meget opkastninger siden uge 6, men tror det skyldes nervøsitet. Jeg ser frem til at hører mere om jer hver især.

Og til sidst et skannings billede af den lille fra nf. Den lå mageligt med tomlen i munden - jeg håber at billedet er blevet tilføjet korrekt.

God dag til jer alle herfra.

Sååå fint billede og STORT tillykke

Velkommen i gruppen - dejligt med et medlem mere.
Er det dit første barn?

Jeg venter mit barn nr. 2 og er i dag (efter egne beregninger 11+2 og har termin 24/2. Jeg har selv døjet rigtig meget med opkastninger og forstoppelse. Jeg har snart gået sygemeldt en måned  Håber dog meget snart det vender, for det er dælme hårdt, at være skidt hele tiden...

Har du fået det bedre nu? Jeg kan i hvert fald huske fra min første graviditet, at det gav en utrolig ro at nå til nakkefold scanningen, at se det lille livlige væsen og vide at den mest kritiske periode var overstået...

Hvor langt var du henne da du var til NF scanning og bestilte du selv tid?

Glæder mig til at følge dig - og endnu engang velkommen til

Line

Anmeld

7. august 2013

Lykkelig91

Pipkukkeren skriver:

Sååå fint billede og STORT tillykke

Velkommen i gruppen - dejligt med et medlem mere.
Er det dit første barn?

Jeg venter mit barn nr. 2 og er i dag (efter egne beregninger 11+2 og har termin 24/2. Jeg har selv døjet rigtig meget med opkastninger og forstoppelse. Jeg har snart gået sygemeldt en måned  Håber dog meget snart det vender, for det er dælme hårdt, at være skidt hele tiden...

Har du fået det bedre nu? Jeg kan i hvert fald huske fra min første graviditet, at det gav en utrolig ro at nå til nakkefold scanningen, at se det lille livlige væsen og vide at den mest kritiske periode var overstået...

Hvor langt var du henne da du var til NF scanning og bestilte du selv tid?

Glæder mig til at følge dig - og endnu engang velkommen til

Line

Tusind tak. Ja det er vores første barn så det er utroligt spændende.

- Ej hvor ærgerligt at være sygemeldt pga. opkastninger og utilpashed øv Jeg vil da også håbe at du snart får det bedre.!

- Jeg føler da selv at jeg begynder at få det bedre nu hvor jeg er kommet så langt i forløbet, men mindst 1 gang i døgnet har jeg opkastninger - jeg håber snart at jeg kan se en ende på det!

- Vi var til NF. i Mandags da var jeg 11+6. Jeg var til mit første lægebesøg i uge 9, og brevet ang. scanninger kom 2-3 dage efter, så nej jeg skulle ikke selv bestille tid. Vi var meget berørte efter nf. det eneste bevis du har haft på graviditeten var en g-test, så det var så stort at få bekræftet at der var liv derinde! fantastisk!

Jeg glæder mig også til at følge dig og de andre, og endnu en gang tak.

Anmeld

7. august 2013

Line Højdal

Lykkelig91 skriver:

Tusind tak. Ja det er vores første barn så det er utroligt spændende.

- Ej hvor ærgerligt at være sygemeldt pga. opkastninger og utilpashed øv Jeg vil da også håbe at du snart får det bedre.!

- Jeg føler da selv at jeg begynder at få det bedre nu hvor jeg er kommet så langt i forløbet, men mindst 1 gang i døgnet har jeg opkastninger - jeg håber snart at jeg kan se en ende på det!

- Vi var til NF. i Mandags da var jeg 11+6. Jeg var til mit første lægebesøg i uge 9, og brevet ang. scanninger kom 2-3 dage efter, så nej jeg skulle ikke selv bestille tid. Vi var meget berørte efter nf. det eneste bevis du har haft på graviditeten var en g-test, så det var så stort at få bekræftet at der var liv derinde! fantastisk!

Jeg glæder mig også til at følge dig og de andre, og endnu en gang tak.

OK, jeg må nok hellere lige høre min læge hvordan og hvorledes, så tiden ikke lige pludselig løber...

Jeg kan levende sætte mig ind i hvor stort det har været for jer at være til den første scanning. Jeg/vi var også meget berørt af det ved første gravidetet, fordi det hele ellers var så uvirkeligt - det er bare så stort at se livet derinde..  Jeg kan huske at tårerne bare begyndte at trille, da jeg så det lille hjerte slå...

Denne gang har vi taget en tidlig scanning, da jeg ikke kunne vente til uge 12-13 stykker  Men de 400 kr var givet godt ud - specielt fordi jeg har haft det så dårligt, så var det en skøn belønning at se det lille hjerte slå

Jeg håber snart vi begge kan slippe for opkastningerne og at et hårdt 1. trimester følges af et skønt 2. og 3. trimester

God dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.