Lad hende endelig løbe rundt i sommervarmen uden ble på. Nogen ser det som nederlag at børnene tisser når de ikke har ble på, men da jeg kastede mig ud i det med min datter, var det ikke nederlag, det var flot hun tissede, og hun begyndte hurtigt at få føling med at "det føles sådan, lige inden jeg tisser". Den føling med at der løber noget ned af benene er som regel det kærlige klap i røven for at de lære signalerne at kende.
Lilje havde tilfældigvis 3 dage i april hvor hun var hjemme, og jeg valgte at kaste hende ud i det, fordi hun udviste alt for at hun var klar. Det gik super indtil svigermor kom, og Lilje havde et lille tisuheld på gulvet på sit værelse, så mente svigermor hun skulle have ble på igen.
4 dag var hun i dp, havde ble på i dp, men fik den af da hun kom hjem, ingen uheld. 5 dag var en helligdag, 1 uheld på hele dagen, og pludselig over weekenden havde hun taget på det. Det var værrere for mor her, for min lille pige var ikke så lille mere pludselig
Og spørg hende om hun vil med på potte når en af jer skal på toilet. Ehm, min datter syntes det er død hyggelig at hende og far laver "Kaka sammen"
(forstår ikke de kan
)
Anmeld