Græder over ingenting :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
1 svar
1 synes godt om
6. august 2013

Anonym101

Hej alle sammen

De sidste mange uger har jeg grædt og grædt over ingenting. Forleden sad jeg og nulrede et hår i al kedsomhed - så cool er jeg bare - og det faldt ned på gulvet i slowmotion, hvor jeg lige havde støvsuget og tårende begyndte, at trille ned ad kinderne på mig. Jeg lagde mærkde til det ved, at jeg kunne høre tårene ramte mine nye bukser, som fik mig til at tude endnu mere!

Jeg var, mildest talt, ikke til at stoppe igen. Sådan går mine dage og jeg er ved at blive syg i låget af mig selv

Trænger i til lige så mange tudekiks som jeg gør?

Knus Sandra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Line Højdal

Hej Sandra

Det lyder måske lidt som om at hormonerne er løbet lige lovlig meget af med dig...

Jeg kan huske fra min første graviditet, at jeg kunne sidde at tude over serier som "hospitalet", eller lign. specielt når det havde med syge børn at gøre... Sørgelige film, blev også temmelig meget mere tårevædende end normalt, men ellers synes jeg ikke jeg mærkede til hormonerne

Men nu går jeg så heller ikke ret meget op i hverkan rengøring eller nyt tøj, så det kan jo også gøre forskellen.. Og her i 2. graviditet har jeg jo allerede i "Mor-rollen" vænnet med til at leve med skidt, sand og hvad der eller bliver slæbt med ind dagligt - specielt om sommeren. Og mit tøj - ja, det kan være rent de første 5 minutter efter jeg har taget det på, men alt derudover er bonus med en lille krudtugle der krammer, tumler og leger med mig

Men jeg sender gerne en tudekiks i din retning og så kan jeg trøste dig med at det går over...

Hilsen Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.