Mens lignende smerter og murren i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Baby sidder allerede fast i bækkenet.

Men her kommer lige en Update:

Begyndte at få mere ondt i maven og fik pludselig også voldsom halsbrand. Der gik ikke længe, så skulle jeg kaste op, kastede så en masse blod op og spytter stadig en masse blod. Ringede så til fødegangen som ville ringe til en læge og så ringe tilbage. De mener ikke det er graviditets relateret, men noget der skal tjekkes ved enten lægen eller kirurgisk afdeling.

Det er jeg ked af at høre :/ selvom baby har stået fast kan det godt ændre sig 'så tidligt' i graviditeten.. Håber du får det bedre og finder oversagen til opkastningerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Det er jeg ked af at høre :/ selvom baby har stået fast kan det godt ændre sig 'så tidligt' i graviditeten.. Håber du får det bedre og finder oversagen til opkastningerne 

Baby har stået fast siden 22+ og gjorde det også til jm i 29+

Anmeld

7. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Baby har stået fast siden 22+ og gjorde det også til jm i 29+

Tror du har misforstået.. Det er meget muligt at baby har haft havområdet i bækkenet, men det har nok ikke stået fast det skulle vidst kunne ændre sig frem til uge 34 ved 1 baby

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Tror du har misforstået.. Det er meget muligt at baby har haft havområdet i bækkenet, men det har nok ikke stået fast det skulle vidst kunne ændre sig frem til uge 34 ved 1 baby

Det sagde de både til en scanning af livmoderhalsen og ved jm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.