Mens lignende smerter og murren i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. august 2013

Anonym trådstarter

Godaften piger.

Jeg har lige et par spørgsmål.
Jeg har de sidste 3 dage haft en del mens lignende smerter, murren i maven/underlivet og generelt bare lidt ondt. Jeg ved det ikke er plukveer eller veer da lægen sagde ens livmoder så skal blive hård, og det har den ikke gjort. Det er heller ikke baby der sætter sig fast, for baby sidder allerede fast.
Hvad kan det være? Er det bare livmoderen der vokser og baby der får mindre plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

M&J87

Jeg havde det meget, og mange smerter i starten af graviditeten, og har  det stadig on/off, er 22+6 idag.

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jeg havde det meget, og mange smerter i starten af graviditeten, og har  det stadig on/off, er 22+6 idag.

Okay, jeg har slet ikke prøvet det før.
Er 31+0.

Anmeld

6. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Godaften piger.

Jeg har de sidste 3 dage haft en del mens lignende smerter, murren i maven/underlivet og generelt bare lidt ondt. Jeg ved det ikke er plukveer eller veer da lægen sagde ens livmoder så skal blive hård, og det har den ikke gjort. Det er heller ikke baby der sætter sig fast, for baby sidder allerede fast.
Hvad kan det være? Er det bare livmoderen der vokser og baby der får mindre plads?

hvor langt er du ? intet bekymrende omkring det. havde jeg også under graviditet. er sandsynligvis ligamentsmerter

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

hvor langt er du ? intet bekymrende omkring det. havde jeg også under graviditet. er sandsynligvis ligamentsmerter

Er 31+0

Anmeld

6. august 2013

Masig

Anonym skriver:

Godaften piger.

Jeg tænker ligamentsmerter... Det er helt normalt, maven og livmoderen vokser jo relativt meget på relativt kort tid, så det er jo ret logisk at man skal have lidt ondt og være lidt øm...

Anmeld

6. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er 31+0

så vil jeg nok også mene det er almindelig gener, udvidelse og muligvis plukkeveer. men du kan jo altid ringe til fg for man ved jo aldrig så vil de kalde de ind og få kørt en strimmel tænker jeg.

Anmeld

6. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Godaften piger.

Det kan godt være baby der er ved at finde vej ned bækkenet eller der måske møver sig rundt der nede.. Har de samme smerter og er 31+2 med tvillinger..

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Det kan godt være baby der er ved at finde vej ned bækkenet eller der måske møver sig rundt der nede.. Har de samme smerter og er 31+2 med tvillinger..

Baby sidder allerede fast i bækkenet.

Men her kommer lige en Update:

Begyndte at få mere ondt i maven og fik pludselig også voldsom halsbrand. Der gik ikke længe, så skulle jeg kaste op, kastede så en masse blod op og spytter stadig en masse blod. Ringede så til fødegangen som ville ringe til en læge og så ringe tilbage. De mener ikke det er graviditets relateret, men noget der skal tjekkes ved enten lægen eller kirurgisk afdeling.

Anmeld

6. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Baby sidder allerede fast i bækkenet.

Men her kommer lige en Update:

Begyndte at få mere ondt i maven og fik pludselig også voldsom halsbrand. Der gik ikke længe, så skulle jeg kaste op, kastede så en masse blod op og spytter stadig en masse blod. Ringede så til fødegangen som ville ringe til en læge og så ringe tilbage. De mener ikke det er graviditets relateret, men noget der skal tjekkes ved enten lægen eller kirurgisk afdeling.

Wow det lyder da voldsomt ! Men godt at baby har det godt - så må vi krydse fingre for at du også snart er i bedring! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.