Ved ikke hvad jeg skal gøre ??? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

modesty

Anonym skriver:

det var ham der ville have jeg skulle smide pillerne nu 

Firdi at det ville passe godt med hans bror som venter barn... 

At få et donor barn når man er i et forhold med en mand som ikke kan få børn, er vel ikke så mærkeligt.. Det er hans krop, og han må gøre hvad han vil, også selvom det er SÅ stor en beslutning, men så gør jeg også bare med min krop hvad jeg vil.. Og jeg har ALTID sagt fire børn (må så "nøjes" med 3) og han har været enig hele vejen igennem.. 

Er vred og såret, og helt vildt skuffet.. Ville selvfølgelig aldrig forlade ham, men et donor barn kan jo blive en sidste udvej.. 

For jeg er IKKE færdig med at få børn .! 

Du tror seriøst at han ville blive sammen med dig hvis du fik et donorbarn når grunden til at han bliver steriliseret er at han ikke vil have flere børn? Ej, come on, det er da for langt ude, det dér...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ja, vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge tråden, så undskyld hvis placeringen er forkert...

Sagen er den, at mig og min mand har været sammen i 7 år, vi har to børn på 6 og 5 år. Og vi har altid haft en plan om at skulle have to mere nu... 

Her igår bragte jeg på banen at vi måske skulle igang med nummer 3 nu, det hele passer bare lige til det, selv min chef spørger til om vi ikke skal igang snart .. 

Men da ramte manden mig med det værste, han vil gerne steriliseres, og har faktisk fået en tid til indgrebet, men ville ikke sige noget før det var overstået 

tabte sutten fuldstændig ! Det ikke mere end 4 uger siden vi aftalte jeg skulle smide pillerne........ 

Hvad fanden gør jeg ???? Er KUN 26 år.!!! Det er han også!!!

jeg har altid troet jeg skulle have 4 børn, og det har altid været aftalen, men nu???? 

føler mig snydt, bedraget, holdt for nar! 

Hjælp piger!! Har ikke snakket til ham siden, og overvejer at pakke hans ting og bede ham flytte nogen dage, så jeg kan tænke... Der er kun til fredag til at få ham til at skifte mening, så er det for sent for altid !! 

Hjælp mig ! 

Hm, min mand skal vente på en tid i et halvt år. Han har været ved lægen og skrive under, og så har han 6 mdr til at ændre mening. Forstår ikke din mand allerede kan komme til.

Anmeld

6. august 2013

Masig

Ja, vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge tråden, så undskyld hvis placeringen er forkert...

Sagen er den, at mig og min mand har været sammen i 7 år, vi har to børn på 6 og 5 år. Og vi har altid haft en plan om at skulle have to mere nu... 

Her igår bragte jeg på banen at vi måske skulle igang med nummer 3 nu, det hele passer bare lige til det, selv min chef spørger til om vi ikke skal igang snart .. 

Men da ramte manden mig med det værste, han vil gerne steriliseres, og har faktisk fået en tid til indgrebet, men ville ikke sige noget før det var overstået 

tabte sutten fuldstændig ! Det ikke mere end 4 uger siden vi aftalte jeg skulle smide pillerne........ 

Hvad fanden gør jeg ???? Er KUN 26 år.!!! Det er han også!!!

jeg har altid troet jeg skulle have 4 børn, og det har altid været aftalen, men nu???? 

føler mig snydt, bedraget, holdt for nar! 

Hjælp piger!! Har ikke snakket til ham siden, og overvejer at pakke hans ting og bede ham flytte nogen dage, så jeg kan tænke... Der er kun til fredag til at få ham til at skifte mening, så er det for sent for altid !! 

Hjælp mig ! 

Må godt nok indrømme, jeg tror jeg havde kylet ham ud... Jeg havde slet ikke kunne have tillid til min mand hvis han lavede det nr... Èt er at han ikke vil have flere børn, men at aftale pb med dig, og så i hemmelighed blive steriliseret.. Det er total langt ude.. Det lyder ikke særlig gennemtænkt, hvordan havde han regnet med du ville reagere, når du så fik at vide han var blevet steriliseret... Det er jo at lyve for sin partner, og så om noget så stort... Ja undskyld, jeg kan slet ikke forstå man gør sådan noget....

Samtidig synes jeg også din beslutning om en donor er temmelig langt ude... Synes generelt ikke det lyder som om jeres parforhold ligefrem er kendetegnet ved kommunikation og gensidig respekt...

Måske I lige skulle slå koldt vand i blodet begge to, og tage en grundig snak om tingene og jeres forventninger til familielivet inden I tager nogen som helst beslutning om flere børn eller ej...

Anmeld

6. august 2013

MorDk

Kram!!!

Anmeld

6. august 2013

Moster Lagkage

det var ham der ville have jeg skulle smide pillerne nu 

Firdi at det ville passe godt med hans bror som venter barn... 

At få et donor barn når man er i et forhold med en mand som ikke kan få børn, er vel ikke så mærkeligt.. Det er hans krop, og han må gøre hvad han vil, også selvom det er SÅ stor en beslutning, men så gør jeg også bare med min krop hvad jeg vil.. Og jeg har ALTID sagt fire børn (må så "nøjes" med 3) og han har været enig hele vejen igennem.. 

Er vred og såret, og helt vildt skuffet.. Ville selvfølgelig aldrig forlade ham, men et donor barn kan jo blive en sidste udvej.. 

For jeg er IKKE færdig med at få børn .! 

Wauw, måske jeg godt forstår han kunne finde på at gøre det uden din viden, hvis der ingen forståelse eller mulighed for kompromis er fra din side. Og tror du i er sammen hvis han lader sig sterilisere og du som modtræk får barn med en donor. det syntes jeg lyder usandsynligt. Det er jo ikke krig det skulle gerne være kærlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.