mie89 skriver:
Hej alle sammen 
Jeg har næsten lige fundet ud af jeg er gravid
(Er 4+4)
Og jeg har selvfølgelig læst rigtig meget (læs alt for meget) omkring det at være gravid og "du må ikke det" .. Og så kom jeg til at undrer mig over det med koffein. Der står rigtig mange steder at man max må drikke 2-3 kopper kaffe om dagen og passe på med cola og the - men nu er mit spørgsmål så, hvor meget er for meget ??
Jeg drikker max 1-2 kopper sort kaffe om dagen (ikke alle dage!) og der udover kan jeg godt drikke en ½ l cola light - får jeg for meget koffein ?? 
Personligt vil jeg sige at da jeg ventede min første - for ca 3 år siden, fik jeg udleveret en liste over ting jeg måtte og ikke måtte, på det tidspunkt måtte man ikke spise særlig meget leverpostej, Sushi var total NO GO, ligeledes var kaffe og sukker drikke. osv osv osv.
Denne gang har jeg overhovedet ikke fået noget udleveret! jeg må spise sushi, leverpostej osv. Alt med måde, tingene ændre sig hele tiden og jeg tror man skal tage det med et gram salt.
Så længe du ikke drikker flere liter om dagen og har højt blodtryk, så nyd det du vil!
Anmeld