Albertsen92 skriver:
Har lige et par spørgsmål jeg håber nogle af jer erfarne mødre kan svare på 
Er rigtig gået i redebygger mode, og vil bare have styr på det hele nu
Hvor mange pakker newborn bleer kommer jeg ca til at få brug for? Altså hvad er godt at have hjemme inden fødslen? Hvis vi antager det bliver en gennemsnitsbaby på ca 3500 g. Har 4 nu.
Det samme med vådservietter. Har 3 pakker med 100 stk samt en pakke skumvaskeklude.
Tøjet skal vel bare vaskes på 30 grader, når det ikke er beskidt?
Er det nok med 2 tisselagner? Vil gerne have noget under, der beskytter madrassen hvis der nu skulle ske et uheld. Til både lift/barnevogn og seng.
Kom meget gerne med flere startåd til en førstegangs 
Det var det, der kommer sikkert flere spørsmål på et senere tidspunkt.
Det lyder til at du er godt parat 
Jeg har indtil videre kun købt én pakke newborn bleer i str. 1, for jeg ved at de ikke skal bruges ret længe + jeg altid kan sende kæresten afsted efter flere hvis det bliver nødvendigt
Da vi fik Bella brugte vi kun én str. 1 og derefter op i str. 2 (hun startede også på 4 kg) 
Vådservietter har vi aldrig brugt ret meget af hjemme, da vi hellere vil bruge skumklude - vådservietter er perfekte at have med i pusletasken til ture 
Tøjet kan sagtens vaskes i 30 grader så længe det ikke er beskidt 
Diverse cremer til rød numse er også god at have hjemme i tilfælde af rød numse - mange gange er det nok at havde dem hjemme som man får i babypakkerne. Hov, et babytermometer til når baby skal i bad er også godt at have hjemme, selvom det ikke er særlig tit de skal i bad det første stykke tid 
Tisselagner har vi aldrig brugt - endnu, og Bella er 2 år og 9 måneder. Jeg regner med at købe dem når hun skal af med bleen 
Anmeld